سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد تیمش بازی بسیار مهم و حساسی برابر گلادباخ در لیگ قهرمانان اروپا دارد که از داربی شهر منچستر هم مهم‌تر است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

منچسترسیتی باید فردا (سه‌شنبه) در لیگ قهرمانان اروپا برابر بوروسیا مونشن گلادباخ به میدان برود. این اولین دیدار سیتی در این فصل اروپاست. سیتی بعد از برد روحیه بخشی که در داربی منچستر به دست آورده است، رکورد 100 درصد برد در تمام دیدارهای این فصل خود را حفظ کرد.

پپ گواردیولا پیش از دیدار تیمش برابر گلادباخ گفت: باید بازی با یونایتد را فراموش کنیم. مهمترین بازی برای ما بازی با گلادباخ است که از تمامی داربی ها برای ما مهم‌تر است. تازه چهار دیدار از فصل جدید لیگ برتر به پایان رسیده و تاکنون وضعیت تیم خوب بوده است. برای رقابت با بهترین تیم های اروپا باید خیلی آماده باشیم. تمرکز ما فعلا روی بازی خانگی با گلادباخ است. همیشه شروع لیگ قهرمانان اروپا دشوار است و ما از این موضوع آگاهی داریم. باید با برد رقابت ها را شروع کنیم.

سرمربی سیتی ادامه داد: بازی با یونایتد سخت بود. جو ورزشگاه درست مثل ال‌کلاسیکو بود و بازیکنانم دشواری های زیادی را تجربه کردند. در نیمه دوم کنترل بازی را از دست داده بودیم ولی در نهایت توانستیم نتیجه مورد نظرمان را کسب کنیم. اولویت ما صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپاست و برای این مضووع باید سه شنبه سه امتیاز دیدار خانگی برابر گلادباخ را کسب کنیم.