سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید پس از مخالفت وزیر ورزش و جوانان با استعفای او با قدرت به کارش در باشگاه پرسپولیس ادامه خواهد داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: علی اکبر طاهری می‌گوید بارها با مهدی تاج و امیر عابدینی جلساتی را پیرامون اسپانسری سازمان لیگ و باشگاه‌ها برگزار کرده اما آنها بر خلاف قراری که گذاشته بودند عمل کردند.

ابتدا درباره مساله استعفایتان صحبت کنید چه اتفاقی رخ داد که نامه استعفای خود را نوشتید؟

واقعا از برخی از اتفاقات ناراحت و خسته بودم. به خاطر اتفاقاتی که رخ داده بود، نامه استعفایم را نوشتم و خدمت وزیر ورزش و جوانان تقدیم کردم اما وزیر با استعفای من مخالفت کرد. حالا هم با قدرت به کارم در باشگاه پرسپولیس ادامه می‌دهم و تا زمانی که این وظیفه سنگین بر دوشم است، خدمت‌گذار هواداران پرسپولیس خواهم بود.

شایعه‌ای وجود داشت مبنی بر این که استعفای شما به پرونده مانوئل ژوزه هم مرتبط است. آیا شما این موضوع را تایید می کنید؟

اصلا چنین مساله‌ای صحت ندارد. استعفای من هیچ ارتباطی به پرونده مانوئل ژوزه ندارد. دوستان نمی‌گذارند ما راحت کارمان را کنیم.

آیا باشگاه پرسپولیس از اسپانسر خود پیشاپیش پولی را دریافت کرده است؟

این موضوع هم اصلا صحت ندارد. روند دریافت پول از اسپانسر ما کاملا مشخص و شفاف است. این را بدانید برخی از افراد از تلفن‌های اعتباری و برخی دیگر از تلفن‌های همراه دائمی استفاده می‌کنند. به همین دلیل حساب و کتاب این موضوع در همراه اول انجام می‌شود و گاهی برای وصول شدن مطالبات صبر کنیم و این گونه نیست که پیشاپیش به ما پولی بدهند.

داربی نزدیک است، پیش‌بینی شما از داربی چیست؟

فکر می‌کنم فوتبال زیبایی را شاهد خواهیم بود. هر تیمی که بیشتر تلاش کند، مطمئنا نتیجه‌ بهتری در داربی می‌گیرد. ما هم از شرایط خوبی در جدول داریم و این روزها تمرینات خوبی را هم انجام داده‌ایم. امیدوارم که روز جمعه هواداران فوتبال زیبایی را ببینند.