ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، از حفظ روند شکست ناپذیری تیمش ابراز خوشحالی کرد.

آلگری: اینتر قوی‌تر از همه و شانس اول قهرمانی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که طی هفته های گذشته نتایج بسیار خوبی کسب کرده بود شب گذشته مقابل آتالانتا قرار گرفت و نهایتاً با تساوی 1-1 مقابل حریف خود متوقف شد. البته بیانکونری تا لحظات پایانی بازی از حریف عقب بود اما نهایتاً گل دنیلو باعث شد آنها با کسب یک امتیاز برگامو را ترک کنند.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از پایان بازی گفت: "باختن بعد از یک بازی خوب می‌توانست بسیار ناامید کننده باشد. ما در توپ های پایانی مرتکب اشتباه می شدیم. قبل از اینکه نیمه اول به اتمام برسد سه صحنه وحشتناک را تجربه کردیم. از طرفی روی دو صحنه دی‌لیخت دروازه ما را نجات داد. نیمه دوم شرایط تغییر کرد اما وقتی به دنبال گلزنی بودیم توپ های بیشتری لو دادیم.

آتالانتا بسیار تهاجمی است بنابراین مجبور شدیم توپ را به سرعت حرکت دهیم تا از این چالش عبور کنیم. بازی بسیار جذابی بود. ما با یک گل عقب بودیم و ممکن بود ببازیم اما نهایتاً یک امتیاز مهم را کسب کردیم. ما به دنبال برنده شدن بودیم اما در عین حال می دانستیم که آتالانتا تیمی قدرتمند است و بنابراین از حفظ روند شکست ناپذیری مان خوشحال هستیم."

شانس یوونتوس برای قهرمانی: "اینکه ما در کورس قهرمانی حضور نداریم از قبل مشخص شده بود. ما نسبت به سه تیم بالای جدول امتیازات خیلی کم‌تری داریم و تنها باید در بازی‌های خود به پیروزی برسیم. من پیش از این در ماه سپتامبر گفته بودم که اینتر شانس اصلی قهرمانی محسوب می‌شود. احترام زیادی برای میلان و ناپولی قائل هستم اما اینتر بسیار قدرتمند است. اینتر در حال حاضر قدرتمندتر از ماست."