لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر میلان، بعد از آنکه تیمش دیشب در خانه خود با رم به تساوی 1-1 دست یافت در مصاحبه با خبرنگاران نتیجه تساوی را برای این بازی نتیجه‌ای منصفانه دانست.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اینتر میلان دیشب در خانه خود، سن سیرو، در هفته سی و سوم سری آ مقابل آ اس رم قرار گرفت و در نهایت از این بازی موفق به کسب یک امتیاز شد. اینتر ابتدا در دقیقه 14 از رم عقب افتاد ولی در نیمه دوم ایوان پریشیچ موفق شد در دقیقه 61 گل تساوی تیمش را به ثمر برساند تا شاگردان اسپالتی در نهایت این بازی را با کسب یک امتیاز به پایان رسانده و با 61 امتیاز موقعیت خود را در رتبه سوم جدول سری آ تحکیم کننند.

اینتر به این ترتیب در پایان هفته سی و سوم درحالیکه یوونتوس هشتمین قهرمانی پیاپی خود در سری آ را جشن گرفت در رتبه سوم قرار دارد و با اختلاف 5 امتیاز نسبت به رقیب همشهری‌اش آث میلان، تیم چهارم جدول، در این جایگاه قرار گرفته است.

اسپالتی بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" نتیجه این بازی منصفانه است چون هر دو طرف فرصتهای گلزنی داشتند. ما با اینکه در دفاع سازمان‌یافته کار کردیم ولی در فاز حمله چندان موفق نبودیم. پاشنه آشیل ما در این فصل ضعف در زمان حمله است".

سرمربی اینتر در ادامه گفت:" دفاع‌های کناری ما همیشه بیش از حد به حاشیه زمین متمایل می‌شوند و این برای دفاع مشکل‌ساز می‌شود. رم بعد از پیش افتادن تصمیم گرفت از عقب‌تر دفاع کند و در نتیجه فضای زیادی بین خط هافبک و دفاعی‌اش باقی نگذاشت. آنها به ما اجازه دادند توپ را در در خط میانی به گردش در بیاوریم و به ضدحمله چشم دوختند و گل‌شان را هم همینطور زدند".