مثلث آنلاین:یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در آستانه دربی مرسی‌ساید بین لیورپول و اورتون می‌گوید هواداران نمی‌توانند در دربی پیروز شوند و او و بازیکانش هستند که باید در زمین پیروزی را بدست بیاورند.

کلوپ: با اورتون دشمنی نداریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ در آستانه دربی مرسی‌ساید بین دو تیم همشهری لیورپول و اورتون، خطاب به هوداران لیورپول گفت می‌داند این دربی برای آنها چقدر اهمیت دارد و در عین حال از نقشی که باید برای کسب پیروزی و شاد کردن هواداران ایفا کند آگاه است.

لیورپول که در حال حاضر با اختلاف یک امتیاز بیشتر از تیم دوم، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد روز یکشنبه به گودیسون پارک می‌رود تا در دربی تاریخی و بسیار حساس مرسی‌ساید به مصاف اورتون برود.

یورگن کلوپ که در زمان فعالیت در کشورش آلمان، سرمربی دو تیم ماینتز و بوروسیا دورتموند بوده و با این دو تیم بارها در دربی‌های وستفالیا شرکت کرده، می‌گوید از اهمیت دربی‌ها کاملا آگاه است و مصمم است پیروزی در این بازی را به هواداران لیورپول هدیه دهد.

کلوپ: دربی مهم است ولی دشمنی در کار نیست

کلوپ در آستانه دربی خطاب به هواداران لیورپول گفت:" ببینید، من هفت سال در ماینتز کار کرده‌ام و هفت سال در بوروسیا دورتموند. وقتی به دورتموند آمدم اولین سه بازی ما با کوتبوس، لورکوزن و شالکه بود. ولی هیچکس به دو بازی اول فکر هم نمی‌کرد. چون همه حواس‌ها به بازی سوم یعنی دربی بزرگ وستفالیا بود".

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" ولی این را از من قبول کنید که در دربی‌ها نباید اینطور به بازی نگاه کرد که تیم مقابل دشمن ما است و قصد داریم به جنگ دشمن برویم. من وقتی دورتموند را ترک کردم، شالکه دشمن من نبود. البته من 100درصد می‌فهمم که دربی برای مردم چه اهمیتی دارد. چون خودم اولین بار در 10سالگی در اولین دربی عمرم بازی کرده‌ام، در بازی با تیم روستای همسایه".

کلوپ در ادامه گفت:" ما در بازی‌ها حکم نوک پیکان را داریم و برای هواداران بازی می‌کنیم. این وظیفه ما است. این بازی‌ها را از دفتر کار نمی‌شود برد. باید وارد زمین شد و با جنگیدن در میدان پیروز شد. فکر کنم همه روی این موضوع هم‌عقیده باشیم".