مثلث آنلاین: سرمربی استقلال بعد از شکست در دربی در نشست خبری حاضر شد.

شفر: دربی را واگذار کردیم، مطمئن هستم برمیگردیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دربی برابر رقیب سنتی خود شکست خورد و نتوانست گل نیمه اول احمد نوراللهی را پاسخ دهد تا به این ترتیب سال را با یک باخت تلخ آغاز کند.


شفر بعد از شکست در دربی با حضور در نشست خبری درباره این مسابقه گفت: به یاد دارم که 3 ماه قبل وقتی بحث دربی می شد، هیچکس انتظار مسابقه بین تیم اول و دوم جدول را نداشت. ما خیلی تلاش کردیم و بد بازی نکردیم و تنها یک موقعیت کرنر به حریف دادیم و گل خوردیم. فرصت های زیادی داشتیم و ضربه پنالتی گل نشد. فوتبال همین است و همه هواداران استقلال ناراحت هستند زیرا دربی برای آنها خیلی مهم بود. دربی را واگذار کردیم اما شانس قهرمانی را نه. مطمئن هستم که بر می گردیم. ما دیروز یک تیم داشتیم و امروز یک تیم زیرا وریا و دانشگر از ترکیب ما خارج شدند. وقتی روی چمن مصنوعی تمرین کنید، این اتفاق می افتد و دیگر روی زمین چمن مصنوعی نمی رویم. همه تیم ما ناراحت هستند و از هواداران خوب خود تشکر می کنم و از آنها عذر خواهی می کنم. همه تیم باید برای فصل بعد بماند. اکنون 80 درصد چیزی که می خواهیم هستیم ولی با حفظ تیم فصل آینده صد در صد هستیم.


وی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: به داور و کمک های او برای قضاوت منصفانه ای که داشتند، خسته نباشید می گویم. داوری کار سختی است و نباید مرتب به او حمله کرد. عملکرد داور همانگونه شد که دیروز پیش بینی کردم و به ایشان تبریک می گویم.

شفر: دربی را واگذار کردیم، شانس قهرمانی را نه!

سرمربی استقلال در انتقاد نسبت به عدم استفاده از ضربات پنالتی در این تیم و انتخاب اسماعیلی، بیان کرد: نمی توانم به وسط زمین برویم و بگویم تو باید پنالتی بزنی. پاتوسی باید پنالتی را می زد اما اسماعیلی توپ را گرفت و پنالتی را زد و ما باید این را در جلسات داخل تیم حل کنیم، نه اینجا.


او درباره اختلاف 5 امتیازی با پرسپولیس، خاطر نشان کرد: ما یا می توانیم ادامه دهیم و یا برگردیم. به بازیکنان داخل رختکن گفتم ما هنوز در لیگ شانس داریم اما باید همه با هم باشیم. بازیکنان می توانند بابت نتیجه و نه بابت بازی ناراحت باشند و گریه کنند اما ما باید برای بازی بعد کنار هم بایستیم. کار ما سخت است و دربی به اندازه قهرمانی مهم بود و من مطئنم که بر می گردیم.

ادامه دارد...