محمود خوردبین روز گذشته پس از مدت‌ها در بازی پرسپولیس حضور یافت.

خوردبین؛ از زمین به نیمکت و حالا سکو (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، محمود خوردبین که برای بیش از یک دهه پیراهن پرسپولیس را در دهه 1340 و 1350 برتن کرد، پس از بازنشستگی و دوره کوتاه مربیگری در این تیم، به عنوان سرپرست در کنار علی پروین حضور داشت و حتی پس از جدایی پروین نیز این نقش را حفظ کرد تا به عنوان باسابقه ترین سرپرست تاریخ پرسپولیس مطرح شود.

خوردبین در آستانه 70 سالگی و در شرایطی که به نظر قوای جسمانی اش دیگر پاسخگوی کار روزانه سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس نبود، از این سمت کنار کشید اما حالا در پستی جدید به باشگاه سرخپوش پایتخت بازگشته است. خوردبین 73 ساله چندی پیش به عنوان مشاور رضا درویش منصوب شد تا چهارمین دوره کاری اش در پرسپولیس به این شکل آغاز شود.

این پیشکسوت باسابقه پرسپولیس که حدود چهار دهه در پرسپولیس فعالیت داشته، روز گذشته پس از مدتها در ورزشگاه آزادی حضور یافت و این بار از روی سکوها دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک را تماشا کرد. خوردبین که با موهای طلایی، جزو چهره‌های برجسته پرسپولیس دهه 1350 بود، این بار با موهای سفید و عینک نزدیک‌بین در قسمت وی آی پی ورزشگاه توسط امیرحسین خیرخواه عکاس ورزش سه شکار شد و احتمالا در هفته‌های آینده بیش از این هم در این جایگاه شیشه ای دیده خواهد شد.