مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن معتقد است فرصت طلب بودن بازیکنان نانت عامل پیروزی این تیم بوده است.

پوچتینو: به یک دلیل مغلوب نانت شدیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برتری مهم برابر رئال مادرید، پاری سن ژرمن در شبی که موقعیت های مسلم گلزنی فراوانی از جمله یک ضربه پنالتی را از دست داد، در دیداری تماشایی 1-3 مغلوب نانت در خانه این تیم شد. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی این تیم در پایان این دیدار مدعی شد تیمش در این مسابقه عملکرد بدی نداشته و هزینه اشتباهات خود را پرداخت کرده است.

مائوریسیو پوچتینو گفت: ما واقعا ناراحتیم و از کسب این نتیجه ناامید شده ایم، زیرا  پیش خودمان تصور می کنیم مقابل نانت بد بازی نکردیم و نکات مثبت زیادی در سبک بازی پاری سن ژرمن در این دیدار دیده شد. بازیکنان حریف در مقابل دروازه ما در چند صحنه بسیار خوب و فرصت طلب عمل کردند و به همین دلیل ما در این مسابقه مغلوب شدیم. ما مجبور شدیم تا برای این اشتباهات هزینه زیادی پرداخت کنیم.

از نظر من نکات مثبت زیادی در این مسابقه وجود دارد، اما وقتی 3-1 مقابل نانت شکست می‌خورید پیدا کردن این موارد دشوار می شود. این مسئولیت من است که نقاط قوت تیم را پیدا کرده و سعی کنم مشکلاتی را که امشب داشتیم برطرف کنم. فکر نمی کنم خسته بودیم و مقابل نانت بازی متفاوت در مسابقات دیگری در پیش داشتیم. ما از این موضوع آگاه بودیم، اما شرایط را به خوبی مدیریت نکردیم.

از نظر تهاجمی بسیار خوب بازی کرده و در طول 90 دقیقه فرصت های گلزنی زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. اما از منظر دفاعی مرتکب اشتباهاتی شدیم تا در نهایت در این مسابقه مغلوب شویم و به همین دلیل واقعا ناامید هستیم."