بازیکنان رئال مادرید اطمینان دارند که 90 دقیقه برگشت در برنابئو می تواند یک بازی متفاوت باشد و سرنوشت صعود هنوز تعیین نشده است.

هم‌قسم‌شدن در هواپیما، در مادرید منتظرتان هستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، «هیچ چیز تمام نشده و ما هنوز حذف نشده ایم»؛ این جمله ای بود که بیش از همه در رختکن، اتوبوس و نیز هواپیمای برگشت کاروان رئال از پاریس شنیده می شد. بازیکنان رئال البته پذیرفته اند که پی اس جی تیم کاملا برتر زمین بود و شاید نتیجه پایانی می توانست بدتر نیز باشد. پی اس جی با یک کیلیان امباپه بزرگ و تعیین کننده، نشان داد که حداقل در بازی رفت، تیمی شایسته تر برای صعود بوده ولی بازی برگشت در برنابئو می تواند بسیار متفاوت باشد.

بر خلاف شکست های گذشته که فلورنتینو پرز رئیس باشگاه با عصبانیت وارد رختکن می شد، این بار برخورد او با بازیکنان پس از بازی پرتنش نبود. البته که رئیس از شکست تیمش ناراحت بود ولی دلیلی برای عصبانیت از بازیکنان نداشت. او نیز مثل همه تیم معتقد است که نشانه های امیدواری وجود دارد و در بازی برگشت می توان همه چیز را عوض کرد. کادر فنی رئال دیرتر بازی رفت را تحلیل خواهد کرد و اعتقاد دارد که هنوز برای این کار وقت باقی است و مهمتر از هر چیزی بازی بعدی برابر آلاوس در لالیگاست.

کارلو آنچلوتی و دستیارانش به خوبی از واقعیت مطلعند، اینکه پی اس جی تیم کاملا برتر میدان بود و شکست را پذیرفته اند.

کیلیان امباپه از دقیقه یک بازی، خطری بالقوه برای مدافعان رئال بود. سمت راست رئال برای امباپه تبدیل به محلی برای گذر شده بود و هیچکس توان مهار او را نداشت. گل دقیقه 93، مزد برتری پاریسی ها بود و نتیجه پایانی را منصفانه کرد ولی او هم در پایان بازی اذعان داشت که کار تمام نشده و رئال با تجربه بالایش می تواند در بازی برگشت نمایشی متفاوت ارائه دهد. امباپه نیز معتقد است هیچ چیز تمام نشده و باید منتظر بازی برگشت ماند.

ستاره فرانسوی با رئال به مادرید بازنگشت چون هنوز بازیکن این تیم نیست ولی 4 ماه و نیم دیگر باید منتظر معارفه او در برنابئو باشیم. انتقال او قطعی است و درخشش او ثابت کرد که مسئولان باشگاه در جذب او مرتکب اشتباه نشده اند. ستاره ای که می تواند در ده سال آینده تاثیرگذارترین بازیکن رئال و دنیای فوتبال باشد؛ بهانه ای برای سینه سپر کردن برخی مسئولان رئال با وجود شکست تلخ از پی اس جی.

رئال در بازی برگشت بدون کاسیمیرو و مندی ولی با 85 هزار هوادار در برنابئو چشم به جبران شکست پاریس دارد. هنوز چیزی تمام نشده و یک 90 دقیقه دست نخورده باقیمانده است. برای تعیین تیم صعود کننده، سه هفته دیگر باید منتظر ماند.