فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی استون ویلا، می گوید از ترک لیورپول و پیوستن به بارسلونا اصلا پشیمان نیست.

 کوتینیو: از  ترک  لیورپول و رفتن  به بارسا پشیمان  نیستم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو تقریباً پنج سال را در آنفیلد سپری کرد تا اینکه در ژانویه 2018 با قراردادی به ارزش 142 میلیون پوند به بارسلونا پیوست. با وجود شروع درخشان در نوکمپ، او برای حفظ جایگاه خود در ترکیب اصلی با مشکل مواجه و خیلی زود به بایرن مونیخ قرض داده شد.

کوتینیو در مجموع 106 بازی برای تیم کاتالانی انجام داد تا اینکه در ژانویه به صورت قرضی راهی استون ویلا شد. کوتینیو در پاسخ به این سوال که آیا در وهله اول از ترک آنفیلد پشیمان است یا خیر، به ESPN گفت: "نه. در زمان های خاصی باید تصمیم بگیریم و یکی از آرزوهای بزرگ من بازی برای بارسلونا بود. در آن لحظه خواستم این تصمیم را بگیرم. اما همیشه با محبت و احترام از دوران لیورپول و سال‌هایی که در این تیم گذراندم یاد می کنم."

بازگشت این بازیکن 29 ساله به انگلیس باعث شد که او با هم تیمی سابقش در لیورپول، استیون جرارد همکاری کند. کوتینیو در این باره گفت: "همیشه او را تحسین می‌کردم و برای من یک افتخار بود که با جرارد هم‌بازی بودم. اکنون با حضور در کنار او به عنوان مربی و تجربه ای که دارد، تمرینات سختی را پشت سر می گذاریم. او جاه‌طلبی‌های بزرگی دارد، من از حضور در اینجا خوشحالم و امیدوارم بتوانم با کمک به تیم‌مان برای رسیدن به اهدافمان و آنچه او انتظار دارد، تلاش کنیم.

برای من یک افتخار بود که در بخشی از دوران بازی او کنارش به میدان رفتم و حالا از اینکه جرارد مربی من است احساس افتخار بیشتری هم می کنم. او کسی است که با همه بازیکنان ارتباط خوبی دارد و می تواند نفوذ زیادی در تیم داشته باشد."