سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از شاگردانش به خاطر رقم زدن نتیجه ای بزرگ و تاریخی تمجید کرد.

فلیک:از نقطه ضعف بارسلونا کاملا استفاده کردیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شب گذشته در ادامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ نتیجه ای عجیب و باورنکردنی رقم زد.

نماینده پرافتخار آلمان ها موفق شد 8 بر 2 بارسلونا را درهم شکند و تحقیر کند.

هانس دیترفلیک بعد از برد باورنکردنی تیمش اظهار داشت:ابتدا باید از تیمم بسیار تشکر و قدردانی کنم. آنچه بازیکنانم در کل 90 دقیقه با حساسیت بالا نشان دادند، بسیار عالی بود.

وی ادامه داد:این روحیه بالای ما بود که با آن در زمین حاضر شدیم.آنچه که مرا فوق العاده خوشحال کرد، بازیکنانی بودند که به زمین آمده و با تمام وجود توانایی خود را نشان دادند. این یک تفکر و روحیه یکپارچه تیمی بود.

فلیک ادامه داد:می دانستیم که اگر آنها را تحت فشار بگذاریم، مرتکب اشتباه می شوند. می خواستیم تا جایی که امکان دارد، از این نکته استفاده کنیم.خوشبختانه این ترفند خوب جواب داد.آنها در فاز حمله از قدرت بالایی برخوردار هستند و چشم بسته کارهای ترکیبی می کردند. از این جهت مجبور شدیم خیلی تلاش کنیم.

فلیک در مورد عملکرد دفاعی تیمش نیز عنوان کرد: تیم کاری سخت در دفاع کرد و شجاعانه به دفاع پرداخت.خیلی خوشحالم که مزد عملکرد خود را با چنین نتیجه ای گرفتیم. اما این را هم می دانیم هنوز یکسری چیزها را برای انجام داریم.حالا موضوع این است که بتوانیم دومرتبه توانایی های جمع و متمرکز بازی بعدی کنیم. این را هم درک می کنیم که بازی صفر بر صفر شروع می شود.