مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نسبت به جذب اشکان دژاگه واکنش نشان داد.

اشکان دژاگه در نساجی؟ فعلاً تکذیب شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" در روزهای گذشته اشکان دژاگه عضو ویژه‌ی تمرینات نساجی بوده و حضور این بازیکن باتجربه در جمع شاگردان ساکت الهامی شائبه‌های فراوانی را درباره‌ی احتمال بازگشت او به لیگ ایران با حضور در تیم نساجی به وجود آورده است.

حضور مسعود شجاعی در جمع بازیکنان نساجی و ارتباط نزدیک شجاعی-دژاگه از دلایل اصلی حضور این هافبک باتجربه در تمرینات نساجی بوده و به نظر می‌رسد که اشکان دژاگه به دنبال حفظ فرم ایده‌آل برای ادامه مسیر فوتبالی‌اش است.

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در گفتگو با برنامه‌ی «شب‌های فوتبالی» در واکنش به جذب دژاگه توضیح داد: او به واسطه‌ی رفاقتی که با مسعود شجاعی و ساکت الهامی دارد در تمرینات ما حضور پیدا می‌کند؛ به لحاظ قانونی، نقل و انتقالات به پایان رسیده و ما نمی‌توانیم از اشکان دژاگه استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به رفاقتی که او با آقای شجاعی و الهامی دارد، قرار است چند صباحی در کنار تیم ما باشد و این اتفاق باعث افتخار ما هم بوده که اشکان دژاگه در تیم ما حضور داشته باشد و انشالله اگر فرصت باشد فصل آینده از دژاگه در تیم‌مان استفاده می‌کنیم.

اشکان دژاگه 35 ساله بعد از جدایی از الشحانیه قطر، چند ماه است که دور از میادین بوده و در فکر انتخاب تیم جدید خود می‌باشد.