سرمربی تیم امید از بازیکنانش خواست اگر دچار مصدومیت هستند به اردو نیایند و برنامه تمرینی را به هم نریزند.

هشدار مهدوی کیا به امیدها؛ مصدوم به اردو نیایید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قبل از شروع تمرین امروز تیم ملی امید در مرکز پک مهدی مهدوی‌کیا سرمربی امیدها دقایقی با شاگردانش به صحبت پرداخت و نکات موردنظرش را به آنها گوشزد کرد.

مهدوی‌کیا خطاب به بازیکنان تیم ملی امید گفت: امیدوارم سالم و سلامت باشید. شرایط آب و هوایی خوب نیست و باید صبر کنیم تا فردا چه اتفاقی می‌افتد. انشاالله بارندگی شود و بتوانیم به داخل چمن برویم.

او ادامه داد: نکته خیلی مهمی وجود دارد. من دیشب هم با پزشک جلسه ای داشتم. همیشه قبل از هر تمرین سلامتی شما را سوال می‌کنم تا مشکلی نداشته باشید. موقعی که به باشگاه‌های خود می‌روید، اگر سریع‌ترین مشکلی برایتان به وجود می‌آید، سریعا باید اطلاع بدهید چون ما لیست اسامی را که اعلام می‌کنیم، دوستان داریم بازیکنان سلامت به اردو بیایند. در اردوی گذشته بازیکنی آمد و نتوانست تمرین کند و اردو را ترک کرد. 

سرمربی تیم امید همچنین گفت: اینطور نباشد که حتما در اردو باشید. اگر کوچکترین مشکلی از نظر مصدومیت به وجود می‌آید، اطلاع بدهید. چون ما برنامه ریزی می‌کنیم و این موضوع برنامه اردو را بهم می‌ریزد. هم اینکه خودتان از تمرین به دور هستید و هم برنامه ما خراب می‌شود. از این به بعد اگر کسی مصدوم می‌شود، به کادر پزشکی اطلاع بدهد.

مهدوی‌کیا افزود: منظم تمرینات انجام می‌دهیم. روز پنجشنبه با تیم گل‌گهر بازی دوستانه خواهیم داشت.

سرمربی تیم امید در پایان گفت: درباره دو بازی گذشته آنالیز صورت گرفته است. باور داشته باشید چیزهایی که از شما می‌خواهیم در زمین مشخص می‌شود. هدف بزرگ ما مشخص است. انشاالله طلسم نرفتن به المپیک را با همت شما بشکنیم. به کارمان اعتقاد داریم و انشاالله به چیزهایی که می‌خواهیم برسیم. امیدوارم با سلامتی کامل هم به باشگاه‌هایتان برگردید.