جیووانی رینا، ستاره آمریکایی بروسیا دورتموند، شب گذشته لحظات تلخی را در زمین سپری کرد.

اشک‌های رینا؛ بازگشتی که شش دقیقه دوام آورد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم بوندسلیگا به مصاف اشتوتگارت رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
رینا، ستاره آمریکایی این تیم، که در ترکیب اصلی قرار داشت پس از گذشت تنها شش دقیقه مجبور شد به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کند. 
این اتفاق در حالی رخ داد که این بازیکن در تمام طول فصل به دلیل مصدومیت نتوانسته بود به درستی تیمش را همراهی کند و با حضور هم تیمی‌هایش که سعی می‌کردند او را تسلی خاطر دهند از زمین بازی بیرون رفت. 
رینا به تازگی پس از مصدومیت طولانی مدت از ناحیه همسترینگ بار دیگر شرایط بازی را با تایید کادر پزشکی دورتموند به دست آورده بود. 

این بازیکن این فصل بیشتر از 100 روز به همین دلیل در ترکیب تیمش غایب بود، چرا که ماهیچه‌های پیایش همکاری درستی با او نداشتند و به صورت مداوم دچار مصدومیت می‌شدند. 
او در تلاش است تا برای حضور در ترکیب تیم ملی آمریکا برای جام جهانی 2022 قطر آماده شود اما این مصدومیت خبر بدی برای تیم ملی این بازیکن نیز به حساب می‌آید که بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته با تیم‌های انگلیس، ایران و برنده پلی‌آف منطقه اروپا از بین ولز و اسکاتلند یا اوکراین هم‌گروه شده است. 
مارکو روزه پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت:« جیو بار دیگر مصدوم شد و این اتفاق بسیار تلخی است. این یک درام واقعی است. او فوتبالیست بسیار بسیار خوب و شخصیتی دوست‌داشتنی به حساب می‌آید. اگر سالم باشد می‌تواند بازیکنی در کلاس جهانی باشد. ما در هر شرایطی از او حمایت خواهیم کرد.»