از بازیهای هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر عصر امروز تیم السد باید برابر الاهلی دوحه به میدان برود.

فوق ستاره های السد برابر مدافع تیم ملی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مهمترین دیدار هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر عصر امروز در ورزشگاه اختصاصی السد قطر برگزار می شود، در این دیدار شاگردان خاوی گارسیا باید برابر سبز پوشان الاهلی به میدان بروند. هر چند تیم السد مدتهاست طعم باخت را نچشیده اما تیم الاهلی را هم باید یکی از تیم های شکست ناپذیر هفته های اخیر فوتبال قطر نام گذاری کنیم. شاگردان نبوشا جوویچ در ۴ دیدار اخیر خود در لیگ ستارگان قطر و جام امیر، بدون شکست زمین را ترک کردند تا حالا پس از یک تساوی و سپس سه پیروزی پی در پی یکی از تیم های خوب فوتبال قطر به حساب بیاید.

اما برای هواداران فوتبال در ایران، اهمیت این بازی به رویارویی یکی از مدافعان تیم ملی با بازیکنان بزرگ حاضر در تیم السد برمی گردد. محمد حسین کنعانی زادگان امروز باید مقابل فوق ستاره هایی همچون آندره آیو، بغداد بونجاح، اکرم عفیف، حسن الهیدوس و سانتری کازورلا به میدان برود و دروازه تیم خود را مقابل این اسم های بزرگ بسته نگه دارد.

 

 

در حال حاضر آندره آیو غنایی و بغداد بونجاح الجزایری موفق شدند ۱۲ گل برای تیمشان به ثمر برسانند. این در حالی است که اکرم عفیف و حسن الهیدوس دو هافبک قطری تاکنون ١١ و ۶ بار و البته سانتی کازورلای اسپانیایی هم ۴ بار در بازی های مختلف به این فصل فوتبالی برای تیم السد قطر گلزنی کردند. هر چند به این نام ها باید نام هافبک برزیلی الاصل قطری‌ها یعنی رودریگو تاباتا را هم اضافه کرد که این فصل به نوعی احیا شده و به عنوان بازیکن جانشین و البته تعویض طلایی ۶ بار برای تیمش گلزنی کرده است.

در حال حاضر تیم السد در ۱۷ دیداری که برگزار کرده است به توانسته به ۱۶ برد و یک تساوی دست پیدا کند و صدرنشین قدرتمند لیگ ستارگان قطر نام بگیرد. الاهلی هم همانطور که گفته شد در بازی های اخیر موفق شد نتایج خوبی به دست بیاورد. آنها تاکنون در ۱۸ دیدار به میدان رفتند و موفق شدند با کسب ۲۳ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

با درخششی که مدافع ملی پوش ایرانی تیم الاهلی قطر یعنی محمد حسین کنعانی زادگان در در بازی های تیم ملی و البته در بازی‌های اخیر تیم باشگاهی‌اش از داشته است پیش بینی می شود امروز هم به به عنوان یکی از یازده بازیکن اصلی پا به میدان بگذارد.ر