کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر از رفتار خود در دیدار مقابل کامرون در نیمه نهایی دفاع کرد.

کی‌روش: بعد از 44 سال فینالیست شدم، اما ...
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مصر در شرایطی دشوار و در ضربات پنالتی، موفق به غلبه بر کامرون در نیمه نهایی جام ملت های آفریقا شد تا امشب در مسابقه فینال به مساف سنگال برود. اما کارلوس کی روش در جریان این بازی اخراج شد و امشب نمی تواند تیمش را از لب خط هدایت کند. این سرمربی پرتغالی در نشیت خبری پیش از این دیدار مدعی شد رفتار بدی نداشته و تنها از منافع تیم خود پرداخته است.

کارلوس کی روش گفت: "من به هیچ کسی در زمین توهین نکردم، من هیچ کار خشونت آمیزی انجام ندادم یا در واقع هیچ اتفاقی در جریان مسابقه رخ نداد. اما زندگی همینگونه است و همیشه تصمیمات توسط صاحبان قدرت گرفته می شود.

من وجدانم بابت اتفاقاتی که رخ داده کاملا راحت است و می توانم علیرغم رخ دادن چنین تصمیماتی زندگی کنم. مهم این است که بدانیم تیم ملی مصر موفق به راهیابی به دیدار فینال این تورنمنت شده است. من می توانم با اتفاقاتی که برایم می افتد کنار بیایم، زیرا تمام تلاشم را برای دفاع از منافع بازیکنان تیم ملی مصر در طول بازی نیمه نهایی مقابل کامرون انجام داده و رفتار خوبی با داوران داشتم.

پس از 44 سال حضور در فوتبال و عرصه مربیگری، حالا تیم تحت هدایت من به فینال رسیده و من نمی توانم در این چالش فوق العاده شرکات داشته باشم. اما حتی اگر مجبور باشم بهای بالایی بپردازم، واقعاً اهمیتی نمی‌دهم. امیدوارم در  دیدار فینال، دنیای فوتبال بتواند از فوتبال خالص، صادق، زیبا و اصیل آفریقایی لذت ببرد، زیرا این آفریقا به یک فینال تماشایی نیاز دارد و مردم آفریقا سزاوار آن هستند.