علی قلی زاده در بازی با امارات هم یکی از خوب های تیم ملی بود. به خصوص بعد از اینکه تیم ملی 10 نفره شد با آمدن به پشت توپ به تیم ملی در فاز دفاعی خیلی کمک کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، علی قلی زاده در جریان بازی با امارات چه زمانی که تیم ملی 11 نفره بود و چه زمانی که تیم ملی با یک بازیکن کمتر بازی می کرد تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما در پایان نام او به عنوان گلزن ثبت نشد چرا که تیر دروازه و مهارهای علی خصیف این اجازه را به او ندادند که شادی را به اردوی تیم ملی ارمغان بیاورد. 

در دقیقه 45 ضربه سر علی قلی زاده روی سانتر زیبای علیرضا جهانبخش تصور می شد به گل تبدیل شده است اما توپ بعد از برخورد به تیر دروازه درست زیر پای مهدی طارمی افتاد تا با ضربه این مهاجم فرصت طلب راهی دروازه شود. اما در نیمه دوم و حتی زمانی که تیم ملی 10 نفره شد علی قلی زاده شرایط ایده آلی برای گلزنی به دست آورد. روی یک صحنه پاس مهدی طارمی او را با علی خصیف تک به تک کرد اما علی قلی زاده که به نظر می رسید قصد دریبل دروازه بان را دارد توپ را به بدن علی خصیف کوبید تا یک فرصت خوب را برای گلزنی از دست دهد. در صحنه دیگر علی قلی زاده با یک حرکت جادوی وتماشایی از میانه زمین آهنگ دروازه امارات را در پیش گرفت اما در نهایت شوت او توان لازم را برای باز کردن دروازه امارات نداشت. در آن صحنه علی قلی زاده اگر مهدی طارمی را می دید و توپ را به او می سپرد اتفاق بهتری برای تیم ملی می افتاد اما به نظر می رسید عطش گلزنی علی قلی زاده او را ترغیب به شوت کرد اما هر چه علی قلی زاده توان داشت صرف دریبل و پیشروی به سمت دروازه حریف کرد و گویی در صحنه پایانی که تصمیم به شوت داشت دیگر نایی در او باقی نمانده بود. 

از دست دادن این دو موقعیت چیزی از بازی خوب علی قلی زاده در بازی با امارات کم نکرد. به خصوص که او در نیمه دوم به خوبی به تیم ملی در فاز دفاعی کمک کرد. 10 نفره شدن تیم ملی در بازی با امارات همان طور که اسکوچیچ گفت یک تجربه خوب برای علی قلی زاده و هم تیمی هایش بود. آنها با تجربه این اتفاق در بازی های آینده با اتفاق مشابه به شوک فرو نخواهند رفت و راحت به بازی خود ادامه خواهند داد.