سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است پانزدهمین حضورش روی نیمکت تیم ملی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

دراگان دلِ از این رکورد تاریخی نمی‌کَنَد! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" شاید کسب چنین نتایجی برای تیم ملی فوتبال ایران بعد از دوران جدایی مارک ویلموتس و حواشی پیش آمده، برای خوش‌بین‌ترین هوادار فوتبالی هم قابل‌تصور نبود اما دراگان اسکوچیچ همه معادلات را برهم زد و توانست نتایجی تاریخی و باورنکردنی با تیم ملی فوتبال ایران کسب کند.

اسکوچیچ در چهارده حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران موفق شد تا 13 بار در قامت سرمربی پیروز مشت‌های خود را گره کند و تنها یکبار در برابر کره جنوبی تیمش تن به تساوی داد تا کارنامه‌ای ویژه برای این سرمربی کروات به ثبت برسد.

آن‌چه مهم‌تر از 13 پیروزی بوده، ثبت صعود همراه با تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022 قطر است، دستاوردی که هفته گذشته با پیروزی مقابل تیم ملی عراق به دست آمد تا در تاریخ، سریع‌ترین صعود ایران به جام جهانی با هدایت اسکوچیچ به یادگار بماند.

 

حالا این سرمربی کروات در تفکر حفظ رکورد ویژه خود در تیم ملی حتی بعد از صعود به جام جهانی است و امیدوار به آن بوده تا شاگردانش در مقابل امارات هم دست پر از زمین خارج شوند تا رکورد شکست‌ناپذیری او روی نیمکت تیم ملی به 15 بازی برسد و تاریخ‌سازی این سرمربی اهل کرواسی ادامه‌دار باشد.