در فوتبال امروز بازی با پای دروازه بان خیلی مهم است. به این خاطر که ارسال پاس های بلند به زمین حریف برای بهره گیری از توپ سوم در حال منسوخ شدن است.

با این دروازه بان؛ روی شروع مجددها حساب کنید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، انجام این کار توان زیادی را از تیم مهاجم می گیرد. به خصوص که صد در صد نیست تیمی که پاس بلند می دهد توپ سوم را از آن خود کند و همین توپ ممکن است موجب حمله از سوی حریف شود. به هیمن خاطرترجیح بیشتر تیم ها این است که بازیسازی را از دروازه بان و از منطقه یک سوم دفاعی آغاز کنند و با اضافه شدن دروازه بان به بازی موجب می شود تیم مهاجم حتی در صورت پرس حریف با برتری عددی حمله را شکل بدهد. امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی در بازی با عراق و امارات این کار را به خوبی انجام داد. مهمتر از این خصیصه خوب امیر عابدزاده که به شکل گیری حملات تیم ملی در دو بازی با عراق و امارات کمک کرد شروع مجددهای خوب این دروازه بان است. 

به نظر می رسد مهره های تیم ملی در فاز تهاجمی هنوز به خوبی با این خصوصیت خوب امیر عابدزاده خو نگرفته اند و بر این باور نیستند که با پاس های این دروازه بان جوان می توانند صاحب موقعیت خوب در حمله شوند اما در بازی های آتی شرایط بهتر خواهد شد و این پاس ها می تواند منجر به شروع یک حمله و حتی یک ضد حمله خوب برای رسیدن به گل شود. در بازی با امارات در چند صحنه با وجود تراکم بازیکنان حریف در منطقه یک سوم میانی توپ به بازیکنان ما می رسید. جالب اینکه بیشتر این پاس ها پاس هایی بود که با پا داده می شد. با حضور امیر عابدزاده درون دروازه تیم ملی، بازیکنان می توانند روی شروع مجددها برای طراحی یک حمله خوب حساب باز کنند.