مدافع راست لیورپول با خوشبینی زیادی به ادامه فصل نگاه می کند و اعتقاد دارد تیمش شایسته فتح همه جام هاست.

آرنولد: لیورپول می‌تواند همه جام‌ها را ببرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فردا شب در سن سیرو اینتر میزبان لیورپول است. هر دو تیم در شرایط خوبی به این بازی حساس رسیده اند. اینتر در زمین ناپولی به تساوی 1-1 رسید و لیورپول هم در خانه برنلی 0-1 پیروز شد.

ترنت الکساندر آرنولد مدافع راست ملی پوش لیورپول در نشست خبری این بازی و در مورد پیروزی های خفیف 1-0 گفت:«ما همیشه می‌دانیم که می‌توانیم در روزهایی مانند یکشنبه در بازی‌های خارج از خانه 0-1 پیروز شویم. سال‌هاست که این کار را انجام می‌دهیم. این بردها بهترین حس را دارند و از اهمیت زیادی هم برخوردار هستند.»

رسیدن به سیتی در صدرجدول:« برای ما مهم است که بازی‌ها را ببریم. 9 امتیاز فاصله زیادی نیست و یک بازی هم کمتر انجام داده ایم اما باید تا جایی که می‌توانیم فشار را حفظ کنیم تا فاصله را به ۶ برسانیم. باید به بردن ادامه دهیم و سپس ببینیم چه اتفاقی می‌افتد، اما احتمال هر اتفاقی خواهد بود. اگر سیتی بلغزد باید شرایط ما به گونه ای باشد که بتوانیم به صدر برسیم.»

گزینه های خط حمله:« داشتن گزینه‌های زیاد در حمله کارمان را آسان‌تر می‌کند. ما به هواداران نشان داده‌ایم که می‌توانیم در چندین جبهه رقابت کنیم اما حضور در هر چهار رقابت برای ما خوب است. ما این شانس را داریم که در هفته‌های پیش رو یک جام بگیریم.(اشاره به فینال جام اتحادیه).»

فشردگی بازی‌ها: «در این مقطع از فصل طبیعی است. از لیورپول همیشه انتظار می رود در طول فصل بازی های زیادو فشرده ای انجام دهد. می‌خواهیم در هر رقابتی حضور داشته باشیم و هر جامی را ببریم. برای این کار باید ۵۰-۶۰ بازی در فصل انجام دهید. تیم پشتیبان ما واقعاً حمایت مان می‌کند.

از خودمان انتظار داریم ‌تا جایی که می‌توانیم در همه رقابت‌ها پیش برویم. فقط لیگ است که نتیجه‌اش در دستان ما نیست. در بقیه جام‌ها، معتقدیم اگر روزمان باشد می‌توانیم پیروز شویم و هر تیمی را شکست دهیم. معتقدیم که می‌توانیم همه جام‌هایی که در آن‌ها حضور داریم را ببریم.»

رکورد پاس گل:«احساس می‌کنم در بهترین فرم خودم هستم و از این فصل لذت می‌برم اما از پایان فصل بیشتر لذت خواهم برد. الان زمانی است که بزرگ‌ترین بازی‌ها انجام می‌شود. می‌خواهم جام‌های زیادی ببرم و به تیمم در انجام این‌کار کمک کنم. امیدواریم که پایان خوبی در ماه می داشته باشیم.»