یورگن کلوپ ضمن ارزیابی شرایط لیورپول برای بازی فردا برابر اینتر از این تیم به عنوان بهترین در ایتالیا یاد کرد.

کلوپ: برابر بهترین تیم ایتالیا بازی داریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا در سن سیرو و از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میهمان اینتر است. قرمزها سال 2019 فاتح این رقابت ها شدند و در حالی که به بهترین فرم خود در یک سال گذشته برگشته اند، به حضور در فینال این دوره فکر می کنند.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی و در مورد شرایط جوردن هندرسون کاپیتان تیمش گفت:« وضعیت مصدومیت جوردن خوب است. او ضربه ای به زانویش وارد شده بود و امروز دومین روز ریکاوری برای وی و بسیاری از بازیکنان بود. فکر نمی کنم برای بازی فردا مشکلی داشته باشد.»

بازی برابر اینتر:« یک تیم درجه یک با یک مربی کلاس بالا هستند. احتمالاً دوباره بهترین تیم ایتالیا در این فصل همین اینتر خواهد بود. تیمی با بازیکنان خلاق و سازماندهی بالا که برای پیروزی بر آنها باید بهترین بازی خودتان را انجام دهید.»

عدم تاثیرگذاری گل زده در زمین حریف:« ما به آنجا می رویم تا نتیجه بگیریم، تا پایان نمی دانیم چه نتیجه ای می تواند خوب باشد، پیروزی یا حتی تساوی. من قانون گل خارج از خانه را به عنوان یک هوادار دوست داشتم و نمی دانم که چرا یوفا آن را لغو کرد، اما تأثیر مهمی بر نحوه بازی ما نخواهد گذاشت.»

در اختیار داشتن تیمی کامل:« شرایط خوبی بر تیم حاکم است. ما برای این بازی به بازیکنانی سرحال نیاز داریم، اما مهمتر از آن این است که قادریم پنج بار در بازی تعویض کنیم که به طور کلی به خاطر مقطعی سختی که در آن قرار داریم(پاندمی کرونا)، تصمیم درستی بود.

بازی اخیر برابر برنلی را بردیم ولی به دلیل این موفقیت قرار نیست همان ترکیب را فردا هم تکرار کنم. این چیزی است که باید باهم یاد بگیریم و بسیار هیجان انگیز است.»

کلوپ در مورد ریکاوری صلاح و مانه پس از جام ملت های آفریقا گفت:« هر دو ذاتا قدرتمند هستند و از بابت آمادگی بدنی‌شان تعجب کردم.»

کلوپ در پایان گفت:« هر شش بازی دور گروهی را بردیم و این دستاوری خوب و بزرگ بود، اما دیگر به تاریخ پیوسته و برای بازی فردا به ما کمکی نمی‌کند. سال های 2018 و 2019 دو بار به فینال رسیدیم اما نتایج متوسطی در مرحله گروهی کسب کرده بودیم.

بازی برگشت در آنفیلد خواهد بود ولی تعیین کننده نیست. البته که داشتن حمایت هواداران اتفاق مثبتی است ولی نباید بیش از اندازه به آن تکیه کنیم.»