ژوزه مورینیو، سرمربی رم، ضمن تقدیر از استقبالی که در سن سیرو از شد از این که نتوانسته پیروز شود ابراز ناراحتی کرد.

مورینیو: ارتباطم با اینتر ابدی است اما می‌خواستم ببرم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو میزبان رم بود و توانست با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

بازگشت مورینیو به این ورزشگاه پس از دوران پرافتخاری که روی نیمکت اینتر سپری کرده بود یکی از جذاب‌ترین اتفاقات این بازی به حساب می‌آمد.

هواداران اینتر بسیار از این مربی پرتغالی استقبال کردند و با تشویق‌های ممتد و همچنین نصب بنری که بازگشت او را به خانه خوش‌آمد می‌گفت احساس خود را نسبت به او نشان دادند.

مورینیو پس از پایان بازی به اسپورت مدیاست گفت:« سبک استقبال از من، چیزی که آقای ژانگ، آقای ماروتا و خاویر زانتی به من هدیه دادند، مردمی که عالی بودند و این سطح احساساتی که وجود داشت. تنها می‌توانم از آنها تشکر کنم و هرگز این واقعیت را پنهان نکردم که رابطه‌ام با اینتر ابدی است. من این موضوع را پنهان نمی‌کنم.»

سرمربی رم درباره نتیجه بازی اظهار داشت:« اما من آمده بودم تا ببرم، برای رم خودم و برای هواداران رم به این ورزشگاه آمده بودم. ما نتوانستم ببریم اما اگر پنج دقیقه اول را نادیده بگیریم، تیمی را دیدم که برابر تیم قدرتمند اینتر بسیار خوب بازی کرد.»

این مربی پرتغالی درباره نحوه عملکرد بازیکنانش در زمین اضافه کرد:« ما چندین شانس در نیمه اول داشتیم و در نیمه دوم نیز بازی بیشتر و بیشتر در دست ما بود. ما بازی را کنترل کردیم، به خوبی پرس کردیم، توپ را در منطقه میانه میدان پس گرفتیم و در یک سوم هجومی زمین نیز کیفیت خوبی را نشان دادیم.»

مورینیو همچنین در پاسخ به این سوال که هدیه‌ای که از سوی مدیران اینتر به او داده شد چه بود گفت:« این هدیه سن سیرو با کریستال و به رنگ نقره‌ای بود که می‌گفت اینجا خانه تو بوده و همیشه هم خواهد بود. من همچنین می‌خواهم مردم بدانند که رم هم خانه من است. من رم را دوست دارم و از این که باختیم بسیار ناراحتم.»