دوشان ولاهوویچ، مهاجم جدید یوونتوس، می‌گوید هدف این تیم قهرمانی در تمامی رقابت‌هایی است که در آن حضور دارد.

ولاهوویچ: هدف یووه قهرمانی در همه رقابت‌هاست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ ایتالیا به مصاف هلاس ورونا رفت و با دو گل برابر این تیم به پیروزی رسید.

ولاهوویچ که هفته گذشته در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات زمستانی به‌صورت رسمی به جمع بازیکنان این تیم ملحق شده بود توانست در اولین دیدارش با پیراهن این تیم گلزنی کند.

این ستاره صربستانی پس از این بازی به DAZN گفت:« پیروزی در این دیدار بسیار مهم بود چون بازی پس از وقفه دیدارهای ملی خصوصا از لحاظ ذهنی بسیار سخت است. از ابتدا سبک درستی را در دستور کار داشتیم و کارهای مهمی انجام دادیم که در نهایت منجر به پیروزی ما شد.»

او درباره شرایطش در تیم جدید اظهار داشت:« باید از هم‌تیمی‌هایم و سرمربی تیم به‌خاطر این‌که در چند روز گذشته بسیار به من کمک کردند تشکر کنم. تلاش کردم در سریع‌ترین زمان ممکن درک کنم که اوضاع در اینجا به چه شکلی پیش می‌رود. من با تمام وجود تلاش کردم.»

ولاهوویچ با اشاره به اظهارات آلگری درباره این‌که هنوز نیاز به پیشرفت دارد اضافه کرد:« مهم‌ترین کار برای هر مهاجمی این است که گل بزند اما من می‌خواهم در سبک کلی بازی‌ام مانند عبور از مدافعان و کمک کردن به تیم تا جایی که می‌شود پیشرفت کنم. مربی به من گفت که آرام باشم و عصبی نشوم و همه چیز خوب پیش می‌رود.»

این بازیکن درباره اهداف یووه در این فصل گفت:« یووه همیشه بالاترین اهداف را برای خودش در نظر می‌گیرد. وقتی این تیم رقابتی را آغاز می‌کند، هدفش قهرمانی در آن است. من اینجا هستم تا تمام تلاشم را به‌کار بگیرم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم تا ببینیم این فصل به کجا خواهد انجامید.»