مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از تساوی برابر میلان از شرایط تیمش ابراز رضایت کرد.

آلگری: از نتیجه و جایگاه یوونتوس راضی هستم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌و‌سوم لیگ ایتالیا به مصاف میلان رفت و به تساوی 0-0 رضایت داد.

این دیدار چندان موقعیت خاصی نداشت و یوونتوس حتی نتوانست یک شوت در چارچوب داشته باشد. بهترین موقعیت آنها ضربه سری بود که وستون مک‌کنی روی سانتر الکس ساندرو زد.

آلگری پس از پایان بازی به DAZN گفت:« این بازی خوبی بود. ما موفق شدیم در بسیاری از نبردها پا به پای حریف پیش برویم و اگر شکست می‌خوردیم اختلاف‌مان با میلان به 10 امتیاز می‌رسید، این می‌توانست اتفاقی منفی برای ما به حساب بیاید.»

این سرمربی ایتالیایی درباره عملکرد بازیکنانش در زمین اظهار کرد:« ما باید در یک‌سوم هجومی کمی آرام‌تر و متمرکزتر باشیم. عجله زیادی داریم و توپ آخر را اشتباه می‌زنیم. این بازی نیاز به جنگندگی بالا و تکل‌های قدرتمندی داشت. همه چیز متعادل پیش رفت و نتیجه مساوی نتیجه خوب و عادلانه‌ای بود.»

او به تمجید از نمایش ارائه شده از سوی شاگردانش پرداخت و اضافه کرد:« فکر می‌کنم در نیمه دوم بهتر بودیم. خوشحالم چون بازیکنانم بیشتر از قبل شبیه به یک تیم بازی می‌کنند، می‌دانند چه زمانی باید توپ را در لحظات دفاعی و هجومی کنترل کنند. ما با تلاش به اینجا رسیدیم. بازیکنان از نظر اعتماد به نفس هم بهتر شده‌اند چون ما در 12 بازی گذشته هشت کلین‌شیت داشتیم و این نشانه خوبی است.»

 

آلگری همچنین با اشاره به گلزنی یوونتوس در زمان محرومیت او و حضور دستیارش روی نیمکت گفت:« شاید ما باید لاندوچی را روی نیمکت بگذاریم چون ما هرگز وقتی من اینجا بودم چهار گل نزده بودیم! مشکل من هستم!»

سرمربی یووه درباره شرایط تیمش در جدول اظهار کرد:« با توجه به این‌که فصل را چطور شروع کردیم، من از جایگاهی که در حال حاضر داریم بسیار خوشحالم و باید ببینیم در ژانویه چه رخ خواهد داد. این یکی از دیدارهایی بود که هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد. ما فاصله هفت امتیازی با میلان را حفظ کردیم و این بسیار مهم است.»