الغرافه در حضور ۹۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود مقابل صدرنشین لیگ ستارگان شکست خورد.

شکست شاگردان استراماچونی با بازی عزت‌اللهی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الغرافه در حالی که برای نخستین بار سعید عزت‌اللهی را در لیست بازیکنان و ترکیب ابتدایی خود داشت، از ساعت ۱۷:۰۵ امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد مقابل تیم صدرنشین السد قرار گرفت.

السد شروع خوبی در این دیدار داشت و توانست در دقیقه دو روی یک کار تیمی و حمله سریع، با پاس در عمق اکرم عفیف و ضربه چیپ عبدالکریم حسن به گل اول مقابل شاگردان آندره‌آ استراماچونی دست پیدا کند.

اکرم عفیف، ستاره السد در دقیقه ۱۱ و صحنه‌ای که برای تصاحب توپ در جدال تن به تن با سعید عزت‌اللهی تلاش می‌کرد، با کف استوک خود روی پای مدافع الغرافه زد تا کارت قرمز مستقیم بگیرد و تیمش را ۱۰ نفره کند.

السد در دقیقه ۲۵ گل دوم را توسط رودریگو تاباتا به ثمر رساند و نیمه اول را با برد دو گله و یک اخراجی پشت سر گذاشت، اما در نیمه دوم هم نمایش خوبی ارائه داد و در نهایت به پیروزی پُر گل خارج از خانه مقابل یاران عزت‌اللهی دست پیدا کرد.

شاگردان استراماچونی با شکست سنگین ۵ بر یک در مسابقه امشب مقابل السد، ۲۶ امتیازی و در جایگاه چهارم جدول لیگ ستارگان قطر ماندند و نتوانستند فاصله خود با الوکره رده سومی را کمتر کنند.

سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی الغرافه پس از انجام دو بازی برای تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی، امشب هم حضور ۹۰ دقیقه‌ای مقابل السد داشت.