سرمربی شباب الاهلی اعلام کرد که بازیکنان او امروز باید برابر فولاد به بازی سریع روی بیاورند.

مربی شباب الاهلی: فولاد تیم قدرتمندی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مهدی علی سرمربی تیم شباب الاهلی امارات تاکید کرد که تیمش امروز با آمادگی کامل به مصاف فولاد می رود. او در نشست خبری پیش از دیدار امروز گفت: نیاز به کسب یک نتیجه مثبت و تصاحب سه امتیاز بازی باعث شده تا اهمیت این بازی افزایش یافته و شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: بازی امروز با بازی اول برابر آهال ترکمنستان متفاوت است زیرا تیمی که روبرویش قرار می گیریم، با دیدار قبلی متفاوت است. فولاد بازیکنان خوبی دارد که با ساختار بدنی و تعهد تاکتیکی متمایز هستند.

وی افزود: ما با رقیب قدرتمندی روبرو هستیم و مشتاقانه منتظر رسیدن به نتیجه مثبت هستیم. باید برابر فولاد سریع بازی کرد و توپ را حفظ نکنیم و از تماس مستقیم فیزیکی پرهیز کنیم.

وی ادامه داد: در این گونه مسابقات با تیمی منظم که از نظر بدنی در شرایط خوبی است، سر و کار داریم. باید تمرکز و آمادگی داشته باشیم به خصوص در ضربات ایستگاهی و توپ های ارسالی به روی دروازه.

مهدی علی با بیان اینکه منتظر حضور کامل تماشاگران است، صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: شرایط مانع از این شد که با تمام قوا به مصاف فولاد برویم، زیرا برخی از بازیکنان به تازگی از مصدومیت‌هایی که داشته اند، بهبود یافته اند مانند عمر عبدالرحمن و کارتبیا.

علی گفت: در مجموع بازیکنان خوبی داریم که تجربه لازم را دارند و عمر عبدالرحمن بازیکن مهمی برای تیم است. او با استعداد است و همه او را می شناسند.

و او افزود: عموری همچنین یک رهبر خوب است، می داند چگونه با رقبا برخورد کند، به هم تیمی هایش انگیزه می دهد و تحت فشار بازی می کند.

این مربی اماراتی ادامه داد: عمر نیز می داند که چگونه تیم را از شرایط سخت خارج کند و راه حل های زیادی برای تیم ارائه می دهد و امیدواریم او پیشرفت کند و آمادگی بیشتری داشته باشد.