لوکا یوویچ، مهاجم سابق رئال مادرید، در اولین بازی پس از جدایی از این تیم آمار عجیبی را به جای گذاشت.

مورد عجیب یوویچ؛ عبور از رکورد رئال در 45 دقیقه!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یوویچ چند روز قبل و با امضای قراردادی دو ساله از رئال مادرید جدا شد و به فیورنتینا پیوست. 

این بازیکن در طول دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نهایت تصمیم گرفت از این تیم جدا شود تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد. 

حالا به نظر می‌رسد که تصمیم او برای ترک سانتیاگو برنابئو درست بوده و این مهاجم صربستانی این موضوع را به شیوه جذاب و درخشانی به نمایش گذاشته است. 

یوویچ شب گذشته در دیداری دوستانه برابر رئال ویچنزا به میدان رفت و موفق شد در اولین بازی برای این تیم این بازی تدارکاتی از رکورد سه گلی که در 51 بازی با پیراهن رئال مادرید به ثمر رسانده بود عبور کند. 

این مهاجم در نیمه دوم این بازی برای فیورنتینا به میدان رفت و توانست تنها در 45 دقیقه چهار گل در این بازی به ثمر برساند. او یک گل را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد، سپس گل دیگری را از داخل محوطه جریمه زد، پس از آن یک گل هم با ضربه سر به ثمر رساند و در نهایت گل چهارمش را با شوتی زیبا در دقیقه 84 به تور دروازه حریف دوخت. 

او این شانس را داشت که حتی به تعداد گل‌های زده‌اش در این بازی اضافه کند اما دروازه‌بان حریف مانع از به ثمر رسیدن گل پنجم او در وقت‌های اضافه شد. با این حال عملکرد درخشان او توجه بسیاری را جلب کرد و مدیران و کادر فنی فیورنتینا را به آینده این بازیکن در فلورانس امیدوار کرد.