لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی رئال مادرید، با قراردادی دو ساله به فیورنتینا پیوست.

رسمی؛ مهاجم ناکام رئال به فیورنتینا پیوست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فیورنتینا از مدتی قبل درحال مذاکره برای جذب یوویچ بود و قصد داشت این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فلورانس منتقل کند. 

بسیاری از منابع اسپانیایی و ایتالیایی از علاقه این باشگاه به جذب قرضی این مهاجم صربستانی خبر داده بودند و گفته می‌شد که مدیران رئال مادرید روی این موضوع تاکید دارند که باید بند خرید اجباری نیز در قرارداد او برای پایان فصل گنجانده شود. 

اما شرایط به شکلی پیش رفت که فیورنتینا موفق شد این بازیکن را به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید به خدمت بگیرد. 

یوویچ قراردادی دو ساله با بند تمدید برای دو سال دیگر با این باشگاه ایتالیایی امضا کرده و گفته می‌شود که دستمزد فعلی او دو میلیون یورو است که در صورت فعال شدن بند تمدید دو ساله تا پنج میلیون یورو نیز خواهد رسید. 

این در حالی است که قرارداد او همچنین دارای بندی است که در صورت فروش این بازیکن 24 ساله به باشگاه دیگری، 50 درصد از حق فروش او باید به رئال مادرید پرداخت شود. 

یوویچ در سال 2019 از آینتراخت فرانکفورت جدا شده و با قراردادی به ارزش 63 میلیون یورو به رئال پیوست اما نتوانست درخششی را که در این تیم آلمانی داشت در سانتیاگو برنابئو تکرار کند و دوران حضورش در لالیگا به نیمکت‌نشینی و سکونشینی‌های طولانی تحت هدایت زین الدین زیدان و کارلو آنچلوتی منتهی شد. 

او پیش از این در آینتراخت موفق شده بود 40 گل و 10 پاس گل در 93 بازی به ثبت برساند و امیدوار است این درخشش را در فیورنتینا تکرار کند.