باشگاه آرسنال اخیرا به فروش مسوت اوزیل ستاره آلمانی خود، علاقه نشان داده است.

اوزیل در فهرست فروش زمستانی آرسنال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مسوت اوزیل که در سال 2013 از رئال مادرید به آرسنال پیوست، در سال های ابتدایی حضورش در این تیم لندنی خوش درخشید اما نتوانست این عملکرد خوب خود را ادامه دهد و طی دو فصل گذشته به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده است.
با توجه به این موضوع حالا رسانه های انگلیسی مدعی شدند که سران آرسنال در فکر فروش این ستاره آلمانی خود هستند.


باشگاه آرسنال تصمیم گرفته اوزیل را در ژانویه به فروش برساند چرا که این بازیکن دستمزد نجومی هفتگی چهارصد هزار یورو دریافت می کند و به همین دلیل آرسنال قصد دارد از پرداخت این هزینه هنگفت رهایی یابد.
سران آرسنال در پی یافتن راه حلی برای فسخ قرارداد این بازیکن آلمانی هستند و حتی حاضرند برای این موضوع هر خسارتی را نیز پرداخت کنند. آن ها ترجیح می دهند به جای این که اوزیل دائما روی نیمکت تیمشان بنشیند بخشی از حقوق او را بردازند و قراردادش را فسخ کنند.
همچنین طی هفته های اخیر مشکلاتی بین اوزیل و اونای امری ،سرمربی توپچی ها، نیز به وجود آمده است. اوزیل تا به این جای فصل تنها در دو بازی حاضر بوده است با این وجود او بیشترین حقوق یعنی چهارصد هزار یورو در هفته را هم دریافت می کند.


خود اوزیل اما هیچ علاقه ای به ترک آرسنال ندارد. مسئولان این تیم در تابستان قصد فروش او را داشتند اما این اتفاق به نتیجه نرسید. هر بار که از اوزیل درباره جداییش سوال میشد، به ماندن در این تیم ابراز علاقه میکرد و معتقد بود تا پایان قراردادش یعنی ژوئن 2021 در این تیم خواهد ماند.
فنرباغچه تنها مشتری اوزیل در تابستان بود که این انتقال رنگ واقعیت به خود نگرفت.

اوزیل در فهرست فروش زمستانی آرسنال