رئیس سابق رئال مادرید معتقد است که فلورنتینو پرز(رئیس کنونی) دوست ندارد اشتباهش در مورد گرت بیل را قبول کند.

پرز حاضر به قبول اشتباهش در مورد بیل نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای گرت بیل در رئال روز به روز بدتر می شود و او در حال مذاکره با چند باشگاه برای جدایی از رئال است. چند روز پیش زیدان در نشستی خبری گفت که بیل هر چه زودتر برود بهتر است و شب گذشته نیز تایید کرد که بیل به دلیل تمایلش به جدایی از رئال، حاضر نشده در بازی برابر بایرن مونیخ به میدان برود. بیل سال 2013 با رقم 101 میلیون یورو از تاتنهام به رئال پیوست و همچنان گران ترین بازیکن تاریخ این باشگاه است.

رامون کالدرون که بین سال های 2006 تا 2009 رئیس رئال بود، در مورد گرت بیل گفت: « هیچکس نمی داند این معضل تابستانی چه زمانی به اتمام خواهد رسید؛ چرا که بین زیدان و پرز در مورد بیل اختلاف است.

سال گذشته وقتی زیدان از جدایی رونالدو مطلع شد، استعفا کرد؛ چرا که بر خلاف پرز اعتقاد نداشت که بیل توانایی پر کردن جای خالی رونالدو را دارد. پرز حاضر نیست به اشتباه خود در مورد بیل اعتراف کند. او گران ترین خرید پرز است.»

پرز حاضر به قبول اشتباهش در مورد بیل نیست

کالدرون ادامه داد:« البته در مورد بیل کمی غیرمنصفانه هم قضاوت می شود. مصدومیت های زیاد باعث شد تا بیل نتواند حداکثر بازدهی را در رئال داشته باشد. او همچنین یک کلمه اسپانیایی هم یاد نگرفت تا بتواند با هواداران و رسانه ها ارتباط مناسب برقرار کند. این اشتباه بزرگی از سوی بیل بود.»