تدی شرینگام ستاره سابق منچستریونایتد از سران باشگاه خواست تا اجازه جدایی پوگبا را صادر کنند.

تدی شرینگهام : بگذارید پوگبا برود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که روز به روز به 17 مرداد یعنی پایان مهلت خرید بازیکن تیم های انگلیسی نزدیک می شویم، هنوز هیچ پیشرفتی در مذاکرات رئال با منچستر دیده نمی شود. آخرین پاسخ یونایتدها به درخواست جذب پوگبا 200 میلیون یورو بوده است. مبلغی که برای خرید ستاره فرانسوی گزاف به نظر می رسد.

سران منچستر به روشنی قصد از دست دادن پوگبا را ندارند چرا که او یک مهره مهم در پازل تاکتیکی اوله گنار سولسشر(سرمربی یونایتد) محسوب می شود.

پوگبا که ماه گذشته در توکیو رسما از تمایلش برای جدایی صحبت کرد، در نهایت تصمیم گرفت در تمرینات پیش فصل شرکت کند و با کاروان یونایتد راهی پرث استرالیا شد. پوگبا در بازی های اخیر منچستر نیز حضو داشته و رفتاری کاملا حرفه ای از خود نشان داده است. او البته سیاست سکوت را پیش گرفته و حاضر نیست هیچ قدمی در راه انتقالش به رئال بردارد چرا که به خوبی می داند هر اقدامی علیه منافع یونایتد، در نهایت انتقالش را غیرممکن تر خواهد کرد.

تدی شرینگام مهاجم سابق شیاطین سرخ در مورد شایعات جدایی پوگبا به تاک اسپورتس گفت:« ساده بگویم که فکر نمی کنم این پوگبا به کار منچستریونایتد در فصل پیش رو بیاید. معتقدم او در ماه های اخیر خیلی از هواداران را به خاطر عملکردش و همچنین مصاحبه اخیرش عصبانی کرده است.

بهترین راه حل برای همه این است که به او اجازه جدایی از یونایتد داده شود. اگر رئال او را می خواهد که بگذارند به این تیم برود. می توان از پول انتقال او برای جذب چند بازیکن باانگیزه و خوب دیگر استفاده کرد. بازیکنانی که واقعا بخواهند برای منچستر بازی کنند.»