شبکه تلویزیونی اسپانیایی ال‌چیرینگیتو مدعی شد پل پوگبا ستاره منچستریونایتد هفته آینده این تیم را ترک کرده و به رئال ماردید ملحق خواهد شد.

بمب هفته ؛ پوگبا هفته آینده در رئال مادرید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در هفته‌های اخیر شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره احتمال انتقال پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد به رئال مادرید مطرح شده است، شبکه تلویزیونی اسپانیایی ال‌چیرینگیتو مدعی شد انتظار می‌رود انتقال پوگبا به رئال هفته آینده نهایی شده و او راهی برنابئو شود.

رئال ماردید از مدتها پیش به جذب پوگبا علاقه‌مند بوده و به خصوص از زمان بازگشت زین‌الدین زیدان به این تیم، به دلیل علاقه زیدان به این ستاره فرانسوی، نام پوگبا به عنوان یکی از هدفهای اصلی نقل و انتقالاتی رئال مطرح شده است.

ادعای ال‌چیرینگیتو: پوگبا هفته آینده در رئال مادرید

اما از سوی دیگر یوونتوس، باشگاه سابق پوگبا نیز به دنبال جذب این ستاره منچستریونایتد است و اخیراً گفته شده بود که پوگبا شخصاً ترجیح می‌دهد به یوونتوس برگردد تا به رئال منتقل شود.

اما حالا شبکه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو مدعی شد اعلام علاقه پوگبا برای انتقال به یوونتوس، برنامه‌ای طراحی شده از سوی مدیر برنامه‌هایش مینو رایولا بوده تا در انتقال پوگبا به رئال مادرید از باشگاه اسپانیایی پول بیشتری دریافت کند. ال‌چیرینگیتو می‌گوید انتقال پوگبا به رئال نهایی شده و هفته آینده اعلام خواهد شد.

ال‌چیرینگیتو همچنین می‌گوید رئال به منچستریونایتد پیشنهاد داده که در صورت دریافت پوگبا، علاوه بر 80 میلیون یورو، گرت بیل را هم به این باشگاه خواهد داد. ستاره ولزی که ارزشش در بازار نقل و انتقالات نزدیک به 90 میلیون یورو تخمین زده می‌شود.