باشگاه یوونتوس در کنار رئال مادرید، باشگاه های خواهان پل پوگبا هستند و در این بین ایتالیایی ها تلاش هایی جدی را شروع کرده اند.

درخواست یوونتوس از آدیداس برای جذب پوگبا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که پل پوگبا در مصاحبه با گاردین، رسما خبر از تمایلش برای جدایی از منچستریونایتد داد. او تابستان 2016 با انتقالی به ارزش 105 میلیون یورو از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست و پس از سه فصل حالا قصد تجربه یک چالش جدید را دارد.

از یک سو رئال با درخواست زیدان خواهان جذب پوگبا است و از سوی دیگر یوونتوس برای تقویت هر چه بیشتر خط میانی خود، قصد بازگرداندن این ستاره فرانسوی را دارد. منچستریونایتد عنوان کرده است که با رقمی کمتر از 135 میلیون پوند حاضر نیست پوگبا را از دست بدهد. رقمی هنگفت برای ستاره ای که از روزهای اوج خود کمی فاصله گرفته است.

امروز نشریه کوریره دلو اسپورت فاش ساخت که سران یوونتوس برای تامین هزینه جذب پل پوگبا از کمپانی آدیداس درخواست کمک کرده اند. آدیداس اسپانسر اول یوونتوس است و بر اساس قراردادی 8 ساله، باید 366 میلیون پوند به این باشگاه ایتالیایی پرداخت کند. یوونتوسی ها امیدوارند از طریق آدیداس بتوانند بخشی از هزینه هنگفت جذب پوگبا را تهیه کنند و این ستاره فرانسوی را دوباره به خدمت بگیرند.

پوگبا در سه سال گذشته 142 بازی برای یونایتد در لیگ برتر انجام داده، 31 گل زده و 29 پاس گل داده است. او فصل گذشته 47 بازی برای شیاطین سرخ انجام داد، 16 گل زد و 11 پاس گل نیز داد.

درخواست یوونتوس از آدیداس برای جذب پوگبا