آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی و گلزن اتلتیکو مادرید دوباره مورد توجه یوونتوس قرار گرفته و ممکن است فصل بعد لباس این تیم را به تن کند.

یوونتوس برای سومین بار به دنبال ستاره اسپانیایی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا به تازگی با یوونتوس خداحافظی کرده، پس از آغاز دوباره مذاکرات این باشگاه با اتلتیکو مادرید در راه بازگشت به تورین قرار گرفته است. این مهاجم 29 ساله اسپانیایی که پیش از این دو دوره از سال های 2014 تا 2016 و 2020 تا 2022 را در رختکن یوونتوس گذرانده بود، پس از پایان دوره قرضی و دو ساله اش در تورین در اوایل این ماه به اسپانیا بازگشت.

حالا نشریه کالومرکاتو در گزارشی مدعی شد یوونتوس در چند روز گذشته مذاکرات خود را با اتلتیکو مادرید برای قرارداد دوباره آلوارو موراتا از سر گرفته است. آنها امیدوارند که تخفیف قابل توجهی نسبت به رقم 35 میلیون یورویی که به عنوان گزینه خرید در قرارداد قرضی اخیر او تعیین شده بود، گرفته و بتوانند این مهاجم باتجربه را برای فصل بعد نیز در اختیار داشته باشند. 

مکس آلگری، سرمربی باتجربه بیانکونری از طرفداران پر و پا قرص مهاجم سابق چلسی و رئال مادرید بوده و به نظر می رسد که او را اولین گزینه جایگزینی دوشان ولاهوویچ در نظر گرفته است. یوونتوس تا امروز ستاره های بزرگی مانند پل پوگبا و آنخل دی ماریا را در بازار تابستانی امسال به خدمت گرفت و حالا قصد دارد با جذب آلوارو موراتا، خط حمله خود برای فصل بعد را نیز تقویت کند. البته در صورت رقم خوردن این انتقال نیز دوسان ولاهوویچ گزینه اول برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم مکس آلگری خواهد بود.