بارسلونا و مارکوس آلونسو منتظر چراغ سبز مسئولان جدید باشگاه چلسی هستند. آلونسو تصمیمی جدی برای بازگشت به فوتبال اسپانیا دارد.

توافق شفاهی بارسلونا با مدافع سابق رئال مادرید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، هرچند هنوز رقابت‌های فصل 22-2021 به پایان نرسیده اما مدیران باشگاه بارسلونا از مدت‌ها قبل در حال بررسی نقاط ضعف این تیم و گزینه‌هایی هستند که می‌توانند به بهبود شرایط فصل آینده به آنها کمک کنند. 

گفته می‌شود که ژاوی هرناندز از مدیران این باشگاه خواسته که چند بازیکن را در پست‌های مشخص به خدمت بگیرند تا او بتواند پروژه‌ای که برای این تیم در نظر دارد به خوبی پیش ببرد و شرایط بهتری را در فصل آینده برای آنها رقم بزند. 
بارسا به صورت جدی به دنبال بازیکنی در پست دفاع چپ است که بتواند جای جوردی آلبا را در این تیم بگیرد. آنها به دنبال یافتن بازیکنی با ویژگی‌های خاص هستند و بازیکنان زیادی نیستند که در این پست از ویژگی‌های مدنظر این باشگاه برخوردار باشند. 

از هفته ها پیش مشخص شده که گزینه مدنظر بارسا مارکو آلونسو است. مدافع چپ محصول آکادمی رئال مادرید که هرگز فرصت درخشش در تیم اول را پیدا نکرد. او پس از درخشش در فیورنتینا بود که راهی چلسی شد ولی تصمیم جدی خود را برای ترک این باشگاه در پایان فصل گرفته و طبق ادعای فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور نقل و انتقالاتی، هدف او بازگشت به لالیگاست. رومانو ادعا می کند که آلونسو در تماس مستقیم با مدیران بارسلوناست و به توافق شفاهی نیز رسیده ولی به آنها اطلاع داده است که به احترام چلسی قصد ندارد برای جدایی فشار بیاورد و می خواهد دوستانه این کار را انجام دهد. 

 

آلونسو منتظر پایان فصل و مذاکره مستقیم با مسئولان جدید باشگاه چلسی است تا بلکه بتواند رضایت شان برای جدایی را جلب کند. در صورت جلب رضایت، همه چیز به مذاکرات مستقیم بین دو باشگاه بستگی خواهد داشت و بارسا همه تلاش خود را خواهد کرد که آلونسو را به نوکمپ بیاورد. او از بین سه گزینه اصلی برای جناح چپ، شماره یک باشگاه کاتالان است.

آلونسو بین سال های 1998 تا 2010 عضو رئال بود و یک بازی رسمی نیز برای تیم اول باشگاه در سال 2010 انجام داد.