مربی تیم آلومینیوم هدف تیمش در لیگ بیست و دوم را حضور در جمع مدعیان دانست.

نوازی: آلومینیوم می‌خواهد این فصل مدعی باشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی در پایان دیدار دوستانه با خیبر که با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید در خصوص شرایط تیم آلومینیوم گفت: بچه ها در این مدت به خصوص در فاز بدنسازی، فشار خیلی زیادی را تحمل کردند. تمرینات خوبی داشتیم. یک هفته در تهران بودیم و دوباره به اراک برگشتیم.

او با تاکید به اینکه تیم نیاز به انجام بازی های بیشتری تا شروع فصل دارد افزود: بازی های دوستانه را از تهران شروع کردیم ولی در آن شرایط، بازی کردن سخت بود. بچه ها اما رفته رفته به شرایط اول بر می گردند. باید بازی دوستانه بیشتری انجام دهیم.

مربی آلومینیوم در ادامه یادآور شد: فکر می کنم هنوز به آن شرایط ایده آل نرسیدیم. همه واقف هستند که در تمرینات پیش فصل و بدنسازی، چنین فشاری طبیعی است. باید بچه ها تحمل کنند. از همه راضی هستیم و همراه آنها می خواهیم یک فصل خوب را رقم بزنیم.

نوازی در مورد قرعه کشی لیگ برتر و اینکه تیمش در هفته اول میزبان است و در طول فصل هم بازی های متوالی با مدعیان ندارد گفت: خوبی میزبانی این است که می توانیم سه امتیاز را با تلاش بچه ها در خانه نگه داریم. ولی اینکه قرعه خوبی داریم، به نظرم فرقی نمی کنم. بازی ها فرقی ندارد و باید در هر مسابقه، تیم ایده آل را روانه میدان کنیم. باید یکدل باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم. از هواداران خواهش می کنم که حمایت کنند. هم مسئولین و هم اعضای تیم در تلاش هستند تا تیم خوبی داشته باشند. بیشترین هدف بچه ها این است که جزو تیم های بالای جدول باشند.