با اعلام مهدی رحمتی به زودی دو بازیکن خارجی به آلومینیوم اضافه خواهند شد.

رحمتی: همه تیم‌های لیگ برتر مدعی هستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، آلومینیوم اراک که در هفته اول لیگ برتر میزبان هوادار خواهد بود، امروز در دیداری تدارکاتی برابر خیبر خرم آباد قرار گرفت تا مهدی رحمتی در فاصله دو هفته تا آغاز لیگ برتر شاگردان خود را محک بزند.

سرمربی آلومینیوم در پایان این دیدار درباره شرایط تیمش توضیح داد: خدا را شکر از روزی که برنامه را به باشگاه داده‌ایم طبق همان برنامه 6 هفته‌ای پیش می‌رویم و امروز هم یک بازی دوستانه با خیبر داشتیم؛ از آقای کمالوند، تیم و مجموعه‌شان تشکر می‌کنم که قبول زحمت کردند و تا اینجا آمدند. فردا به تهران می‌رویم و چهار بازی متوالی در تهران داریم. شرایط خوبی داریم و همه بچه‌ها با جان و دل و تمرکز، تمرین می‌کنند. انشاالله تا شروع بازی‌ها سعی می‌کنیم به شرایط ایده‌آلی برسیم.

وی در خصوص اخباری که پیرامون جذب بازیکن کلمبیایی وجود دارد گفت: شنیده‌ها زیاد است. ما درخواست بیش از 10 بازیکن را زدیم که کارهای ویزایشان انجام شود و بیایند که زمان را از دست ندهیم و بتوانیم به جمع‌بندی برسیم. نامه‌ها را در ابتدا زدیم اما هنوز شرایط ویزایی دو بازیکنی که می‌خواستیم، مهیا نشده است. انشاالله به‌زودی این اتفاق رخ می‌دهد و ظرف ۳-۴ روز آینده دو بازیکنی که مدنظر ما هستند اضافه می‌شوند.

رحمتی در مورد پست این بازیکنان گفت: هم مهاجم هستند و هم وینگر؛ چند کاره هستند.

سرمربی آلومینیوم در واکنش به اینکه قرعه متعادلی به این تیم خورده که به‌صورت متوالی و همچنین در هفته‌های اول با تیم‌های مدعی بازی ندارند عنوان کرد: می‌شود به من بگویید آیا در فوتبال ایران تیمی هست که مدعی نباشد؟

رحمتی سپس در خصوص دو قطبی شدن لیگ و هزینه‌های بالای برخی تیم‌ها گفت: پارسال هم همین شرایط بود و همین اتفاقات رخ داد؛ 6 تیم بالای جدول خیلی هزینه کرده بودند و بقیه تیم‌ها به نسبت متعادل. نظر من این است که بازی آسانی وجود ندارد و همه بازی‌ها سخت است. تیم ما هم امسال به لحاظ بازیکنی خیلی خوب بسته شده و جوان شده است؛ من از این بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند لذت می‌برم. همه بازی‌ها سخت است و سعی می‌کنیم از ابتدا با قدرت مقابل همه تیم‌ها قوی و محکم ظاهر شویم.

وی درباره شرایط آلومینیوم برای میزبانی در هفته اول لیگ برتر توضیح داد: طبق صحبت‌هایی که با آقای رجاییان کردم ایشان پیگیر هستند و خودشان بالای سر کار هستند؛ به ما گفتند که استادیوم به بازی اول می‌رسد و انشاالله که برسد.