زمین فوتبال رسول خطیبی در شهر سهند افتتاح شد.

نامگذاری یک زمین فوتبال به نام رسول خطیبی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، در حاشیه مراسم افتتاحیه فرهنگسرای هشت بهشت شهر جدید سهند، چند پروژه ورزشی از جمله زمین چمن با نام رسول خطیبی نیز در این شهر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

شرکت عمران شهر جدید سهند در ابتکاری جالب، زمین چمن مصنوعی جدید این شهر را به نام چهره شناخته شده فوتبال استان رسول خطیبی  احداث کرد.

این زمین که به نام رسول خطیبی، آماده بهره برداری قرار گرفته بود، امروز با حضور تاج الدینی، متفکر آزاد، نمایندگان و مسئولین استانی و مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان برگزار شد.

غلامرضا اقبالی، سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند در رابطه با این مراسم گفت: در راستای افزایش سرانه ورزشی شهر جدید سهند و به مناسبت هفته دولت، چند طرح که یکی زمین چمن رسول خطیبی در فاز سه بود؛ افتتاح شد.

او افزود: رسول خطیبی اسطوره فوتبال استان و کشور هستند و این نام گذاری ها به این دلیل انجام گرفته تا جوانان ورزشکار، چهره های افتخار آفرین و سالم را به عنوان الگوهای خود انتخاب کنند.

رسول خطیبی نیز که مورد استقبال ویژه مردم شهر سهند قرار گرفته بود با تشکر از این اقدام شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: از مسئولان استانی به ویژه آقای اقبالی که چنین زمین خوبی را برای جوانان شهر احداث کردند تشکر کرده و به این نام گذاری افتخار می کنم و خوشحالم که بچه ها با این انرژی می آیند و‌ تمرین می کنند. قطعا از همین زمین در آینده استعدادهای نابی به ورزش کشور و استان معرفی خواهد شد.