درو یروود، هافبک نیویورک رد بولز، به دلیل شوت کردن توپ به سمت هواداران و آسیب زدن به آنها از زمین بازی اخراج شد.

بیانیه رسمی بازیکن خاطی ردبول پس از اتفاق رخ داده در بازی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نیویورک رد بولز شب گذشته در رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به مصاف فیلادلفیا رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 

اما اتفاق عجیبی که در این بازی رخ داد مربوط به یروود بود که نتوانست در دقایق پایانی این بازی احساساتش را کنترل کند و در نتیجه از زمین بازی اخراج شد. 

این بازیکن انگلیسی در کنار خط طولی زمین مرتکب خطایی شد که داور به صحنه نزدیک بود و به سود تیم حریف سوت زد. این اشتباه باعث ناراحتی این هافبک شد و او با شوت کردن توپ به سمت هواداران حاضر روی سکوها نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد. 

این حرکت باعث شد که حداقل دو نفر از تماشاگرانی که برای تماشای این بازی آمده بودند دچار مصدومیت شوند و این موضوع باعث ناراحتی شدید هواداران از این بازیکن شد. 

یروود بلافاصله از روی تابلوهای تبلیغاتی پرید و از سکوها بالا رفت تا از هواداران عذرخواهی کند اما همراهان آنها که از طرفداران نیویورک رد بولز هم بودند اجازه انجام این کار را به او ندادند تا نشان دهند که تا چه حد از این رفتار ناراحت هستند. 

یکی از این تماشاگران زنی بود که بر اثر شدت اصابت ضربه ظاهرا دچار خونریزی از ناحیه لب شده بود و دیگری نیز پسر کوچکی بود که توپ به سرش برخورد کرده بود. 

یروود ساعاتی پس از پایان بازی با انتشار بیانیه‌ای گفت:« من می‌خواهم از صمیم قلبم از هوادارانی که توپ به آنها برخورد کرد عذرخواهی کنم. احساساتم در آن لحظه بر من غلبه کرد و من باعث سرافکندگی تمام این مجموعه و همه هواداران نیویورک رد بولز شدم. امیدوارم هواداران از من ناراحت نباشند و بتوانند من را ببخشند.»