سوژه‌های امروز تمرین تیم ملی، مورد توجه عکاس اعزامی “ورزش سه” به دوحه قرار گرفت.

گزارش تصویری: جنگ تن به تن کریم و راجر دسا در دوحه!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” تمرین نوبت بعد از ظهر تیم ملی از ساعت ۱۶:۳۰ در کمپ تمرینی الریان برگزار شد و بازیکنان پس از بازی روز گذشته با تونس، تمریناتشان را زیر نظر کادر فنی پیش بردند.

تمرین نوبت صبح تیم ملی که در هتل برگزار شد، بیشتر به انجام کارهای ریکاوری و بازیابی بدنی اختصاص داشت و در تمرین نوبت بعد از ظهر کارهای تاکتیکی در دستور کار قرار گرفت.

امیرحسین خیرخواه، عکاس اعزامی “ورزش سه” به دوحه سوژه‌های تمرین امروز را شکار کرده که در قالب گزارش تصویری از این صفحه می‌توانید مشاهده کنید:

*شجاع خلیل‌زاده اولین جام جهانی دوران فوتبالی خودش را پشت سر می‌گذارد. بازیکنی که یکی از امید‌های کی‌روش برای حضور در قلب دفاع است. او امروز با روحیه در تمرینات شرکت کرد تا بتواند نظر مثبت کی‌ر‌‌وش را برای بازی مقابل انگلیس جلب کند.

*فضای مثبتی بین بازیکنان و کادر فنی تیم ملی وجود دارد. در این صحنه راجر دسا در حالت تن به تن با کریم انصاری‌فرد قرار می‌گیرد و گفت‌ و گویی بین آن‌ها صورت می‌گیرد که از خنده بعد از آن مشخص است شوخی بوده. رابطه مثبت و عالی بازیکنان و کادر فنی یکی از نکات مثبت اردوی ایران است.

*سردار آزمون روز گذشته تنها بازیکنی بود که فرصت بازی مقابل تونس را به دست نیاورد. او به تازگی از مصدومیت بازگشته و کارلوس کی‌روش ترجیح داد روی ستاره تیمش ریسک نکند. با این حال در تمرین امروز سردار آزمون با شور، نشاط و انگیزه‌ای بالا شرکت کرد و به نظر می‌رسد، یکی از امیدهای ایران در بازی سخت برابر انگلیس باشد. بازگشت او به مرز آمادگی بهترین خبر برای کادر فنی خواهد بود.

*بازیکنان ابتدای تمرین امروز را به بازی آقا وسطی اختصاص دادند. بازیکنانی که دور هم حلقه زده بودند، کاور نارنجی در دست داشتند تا راحت‌تر هم‌دیگر را پیدا کرده و به قول معروف نسوزند! حضور حاج صفی، قدوس، طارمی، جهانبخش و آزمون کار را برای هر بازیکنی سخت می‌کند.

*علی کریمی بازگشت دوباره‌ای به تیم ملی داشته است. هافبک ایرانی کایسری حالا با توجه به مصدومیت امید ابراهیمی، یکی از بازیکنان کلیدی کی‌روش در آن منطقه از زمین محسوب می‌شود و باید دید در کدام مسابقه سرنوشت‌ساز نوبت به او برای درخشش می‌رسد.