میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، با انتشار پستی به پایان یافتن تورنمنت لیگ ملت‌ها واکنش نشان داد و از هم تیمی های خود تشکر کرد.

پیام احساسی کاپیتان ایران بعد از پایان لیگ ملت ها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران پنجشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها مقابل لهستان قرار گرفت و بعد از یک بازی بسیار نزدیک با نتیجه ٣-٢ از حریف خود شکست خورد تا شاگردان بهروز عطایی از رسیدن به جمع چهار تیم برتر مسابقات باز بمانند.

میلاد عبادی پور، کاپیتان ایران و یکی از بهترین‌های ما در لیگ ملت‌ها اکنون با انتشار پستی به پایان یافتن رقابت‌ها برای تیم ملی واکنش نشان داده است. عبادی پور در صفحه شخصی خود نوشت:  کاپیتانی بار سنگینی است که به آن افتخار می کنم. باید به موقع عصبانی بشی، به موقع بخندی، به موقع تشویق کنی . مثل فرماندهی که یارانش، جانش هستند اما باید برای جنگ آماده شان کند. باید سخت باشی حتی اگر از درون در حال انفجار باشی، باید کنارشان باشی حتی اگر تمام دنیا تنهای شان گذاشته باشد.

گاهی با لبخند است و گاهی با سنگدلی. گاهی باید فریاد بزنی بر سر رفقایت که جانت را برای شان می دهی، گاهی مجبوری سخت باشی. به بازی کردن در کنار شما افتخار می کنم. افتخاری ابدی. به نسلی که الماس است، به نسلی که دنیا را حیرت زده می کند، شمایی که بدون هیچ چشم داشتی فقط برای سربلندی ایران و دل مردمان مان تلاش کردید. گریه های مخفی و آشکارتان برای من یک پیام داشت: این تیم برای مردمش می جنگید و می تازد تا لبخندی بر لبانشان بنشاند. بزرگترین قهرمان این مسابقات شما بودید که تفکر همه را نسبت به خودتان عوض کردید.

ما کنار هم می مانیم

می جنگیم

و افتخار می آفرینیم