سرمربی سابق تیم ملی والیبال لهستان تمجید جالبی از ستاره نوظهور ایران انجام داده است.

حیرت سرمربی سابق لهستان؛ این بازیکن ایران تا   الان کجا بود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گزارش "ورزش سه"، درخشش در لیگ ملت‌ها برای امین اسماعیل نژاد ابعاد گسترده‌ای داشته است. سوپراستار جدید والیبال ایران درخشان ترین بازیکن ما در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها بود و در نهایت در پایان رقابت‌ها بعد از نیمیر عبدالعزیز بیشترین امتیاز را در میان همه بازیکنان حاضر در مسابقات کسب کرد.

عملکرد اسماعیل نژاد به قدری خیره کننده بوده که گفته می شود چند باشگاه بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن این ستاره والیبال ایران شده اند. اما همانطور که در روزهای اخیر بارها گفته شده یک چالش پیچیده پیش روی لژیونر شدن این بازیکن است. در حقیقت هنوز یک سال از خدمت سربازی اسماعیل نژاد باقی مانده و او باید سال آینده در یک تیم نظامی توپ بزند. البته صحبت هایی در این زمینه مطرح شده تا شاید امین بتواند فصل آینده لژیونر شود.

تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها مقابل لهستان قرار گرفت و با نتیجه ٣-٢ از حریف قدرتمند خود شکست خورد. اما با وجود شکست ایران باز هم این ستاره نوظهور ما بود که بالاتر از فوق ستاره های حریف از جمله بارتوش کورک امتیازآورترین بازیکن زمین لقب گرفت.

این نمایش‌های درخشان اسماعیل نژاد واکنش و تمجید بزرگان والیبال دنیا را هم در پی داشته و در جدیدترین اظهار نظر در این رابطه سرمربی سابق لهستان یعنی ویتال هینن زبان به ستایش از پشت خط زن تیم ملی گشوده است.

ویتال هینن دیشب و در جریان دیدار برابر ایران این گونه به تمجید از امین اسماعیل نژاد پرداخت. او گفت: معمای بزرگی که برای من به وجود آمده این است که بازیکن ٢۶ ساله ایرانی ها تا حالا کجا بوده است؟ من پشت خط زن ایران را تا قبل از این در هیچ تورنمنت بین‌المللی ندیده بودم. عجیب نیست اگر بگویم که در یک ماه اخیر او بهترین بازیکن حاضر در لیگ ملت‌ها بوده است.

همچنین گزارشگر مسابقه نیز نتوانست در برابر نمایش خیره کننده امین سکوت کند و در جریان مسابقه درباره او گفت: وای خدایا! او چطور این زوایا را کشف می کند؟ انگار همه بخش های زمین متعلق به این بازیکن است.