سبحان خاقانی وضعیت عجیبی را در استقلال سپری می‌کند؛ او در تمرینات حضور دارد اما حق بازی ندارد!

استعدادی که تمرین می‌کند و حق بازی ندارد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هافبک جوان استقلال بعد از سپری کردن فصلی درخشان در لیگ بیست و یکم، به واسطه مصدومیتی که در اولین روز تمرین فصل جاری نصیبش شد، تا به حال دور از میادین مانده است.

خاقانی بعد از پارگی رباط صلیبی، زانوی خود را جراحی کرد و بعد از طی کردن دوران نقاهت به تمرینات استقلال برگشت. او با گذراندن تمرینات اختصاصی نزدیک به دو ماه است که در تمرینات گروهی حضوری فعال و بدون مشکل دارد تا مشخص شود به بهبودی کامل رسیده و از نظر جسمانی نیز شرایط خوبی دارد.

این بازیکن جوان اما هنوز کارت بازی خود را دریافت نکرده و با وجود حضور کامل در تمرینات گروهی حق قرار گرفتن در لیست 20 نفره بازی‌ها و حضور در ترکیب را ندارد!

خاقانی قبل از مصدومیت و در زمان مدیریت آجورلو با تمدید قرارداد خود، مبلغ قرارداد بیشتری را با باشگاه استقلال توافق کرده است. با حضور علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل جدید به خاقانی اعلام کرده که با توجه به غیبت طولانی‌مدت باید مبلغ قرارداد خود را کم کند، اما این بازیکن زیر بار چنین مسئله‌ای نرفته و باشگاه نیز به همین خاطر قرارداد وی را در سازمان لیگ ثبت نکرده و کارت بازی این بازیکن نیز صادر نشده است!

کشمکش پیش آمده میان خاقانی و باشگاه استقلال، این بازیکن آینده‌دار را همچنان از فوتبال دور نگه داشته است. او با وجود داشتن شرایط بازی، فعلا در ترکیب قرار نمی‌گیرد و باید دید آیا این مسئله در هفته‌های پایانی رفع می‌شود یا اینکه او یک فصل کامل دور از میادین خواهد بود.