باشگاه هوادار ضمن انتشار بیانیه‌ای درخصوص لغو دیدار این تیم با استقلال، اعلام کرده که آبی‌ها باید ابتدا به مصاف پیکان بروند.

بیانیه هوادار؛ استقلال باید اول با پیکان بازی کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز بود که سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای از لغو دیدار دو تیم استقلال و هوادار خبر داد. پس از ابتلای شمار زیادی از آبی پوشان، مسابقه این تیم برابر پیکان از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی لغو شد و به دلیل مثبت بودن تست کرونای بازیکنان استقلال و همچنین دعوت شماری از آنها به تیم ملی، مسابقه آبی‌ها و هوادار نیز لغو شد.

پس از این اتفاق، باشگاه هوادار با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. در این اطلاعیه آمده است: پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت دیدار هوادار و استقلال که ابتدا قرار بود روز شنبه و در ادامه به روز چهارشنبه تغییر کرد، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هواداری‌ها که به دلیل تمرکز بیشتر روی لیگ برتر با چهره جوان‌تر خود در جام حذفی شرکت کرده و از رقابت‌ها کنار رفتند، پس از دیدار روز پنج شنبه برابر نفت آبادان و از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ می توانستند با توجه به فشردگی رقابت ها استراحت نموده و برنامه ریزی بهتری داشته باشند که در یازده روز گذشته با استناد به موارد رسمی و اذعان شفاهی مسئولان ذی‌ربط تمرینات خود را پیگیری نموده و بدین ترتیب متاسفانه تمامی برنامه های تمرینی و آماده سازی خود را در معرض آسیب می بینند و البته به لحاظ مادی نیز ضررهای هنگفتی به مجموعه خصوصی هوادار وارد شده است که مشخص نیست چه نهادی باید پاسخ گوی این اتفاق باشد و درصدد جبران آن برآید!

اما ضمن آرزوی سلامتی برای بازیکنان و عوامل باشگاه استقلال، موضوع بسیار ضروری برای باشگاه هوادار که به نوعی خط قرمز مجموعه نیز به شمار می رود آن است با توجه به آن که دیدار پیکان و استقلال پیش از دیدار هوادار و استقلال لغو گردیده است به طور طبیعی دیدار پیکان و استقلال که به نوعی تک بازی نیز به شمار می رود، به طور طبیعی باید پیش از دیدار هوادار و استقلال برگزار گردد که در برنامه ریزی جدید سازمان لیگ می بایست در دستور کار قرار بگیرد تا اندکی از آسیب های وارده به مجموعه خصوصی هوادار را جبران نماید.