باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای از درخواست رسمی خود برای لغو بازی فردا برابر پیکان خبر داد.

درخواست رسمی استقلال برای لغو بازی با پیکان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، انتشار خبر ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان استقلال به ویروس کرونا مهمترین خبر امروز فوتبال ایران بوده است. در حالیکه آبی پوشان باید فردا در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف پیکان بروند، اکنون برگزاری دیدار فردای دو تیم در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

در حالیکه هنوز باشگاه استقلال و یا مسئولین سازمان لیگ به صورت رسمی تعداد بازیکنان مبتلا به کرونا را اعلام نکرده اند، اخبار رسمی از بالا بودن تعداد بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا حکایت دارد و همین مسئله سبب شده تا آبی ها برای لغو بازی فردا، درخواست خود را به سازمان لیگ ارسال کنند.

در بیانیه رسمی آبی پوشان آمده است: در تمرین روز گذشته استقلال، کلیه اعضای تیم تحت آزمایش کرونا قرار گرفتند و متاسفانه طبق نتایج به دست آمده در شب گذشته، تست کرونای تعداد زیادی از اعضای تیم شامل بازیکنان و کادرفنی و اجرایی مثبت اعلام شده است.

در بخش پایانی این اطلاعیه نیز درخواست آبی ها برای لغو بازی فردا مطرح شده است: باشگاه استقلال به همین دلیل ظهر امروز با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهان لغو مسابقه این تیم با پیکان در جام حذفی شده است. تمرینات استقلال به خاطر شیوع گسترده کرونا در این تیم تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

به هر شکل امروز صبح تست دوم از بازیکنان و کادرفنی استقلال در مجموعه ورزشی آرارات به عمل آمده و آبی ها منتظر اعلام نتایج این تست هستند. در صورتی که 11 + 5 بازیکن با تست منفی در لیست استقلالی ها وجود نداشته باشد، دیدار فردای این تیم برابر پیکان لغو می شود.