برنامه جنجالی شب گذشته فوتبال برتر بی‌تردید از سمت‌های مختلف بدون واکنش نخواهد ماند.

در انتظار اولین واکنش رسمی به مناظره تاریخی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته در برنامه فوتبال برتر، مناظره‌ای تاریخی بین حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، پرویز مظلومی، عضو هیئت مدیره و علی فتح الله زاده، مدیرعامل استقلال در گرفت.

در این برنامه جنجالی، مدیران باشگاه استقلال به شدت از سوی رئیس سازمان خصوصی‌سازی بابت خرج‌ کردن خارج از برنامه و ابهامات مالی متعدد مورد مواخذه قرار گرفتند.

داغ‌ترین موضوع این برنامه، افشاگری قربان زاده از برداشت خارج از عرف و دوباره فتح الله زاده بابت چک‌های سال 90 بود که به حمله لفظی و تهدید به شکایت از سوی مدیرعامل استقلال منجر شد و قربان زاده وعده داد روز بعد (امروز) فقط یکی از این دو نفر بر سر مسئولیت خود باقی خواهند ماند.

حالا همه منتظر ترکش‌های این برنامه هستند تا ببینند در نهایت کدام طرف ماجرا از سمت خود کنار خواهد رفت و آیا ممکن است شرایط به حدی عجیب باقی بماند که هر دو بر سر مسئولیت خود بمانند؟

نکته دیگر این که در برنامه دیشب دو نهاد یعنی سازمان خصوصی‌سازی و باشگاه استقلال حضور داشتند و نهاد واسطه یعنی وزارت ورزش، بارها مورد انتقاد قرار گرفت. انتقادی که بعید است بدون پاسخ و واکنش شفاهی یا اقدام عملی باقی بماند.

در نهایت با گذشت نزدیک به چهارده ساعت از این مناظره شوکه‌کننده، هنوز هیچ یک از این سه طرف، واکنشی رسمی به برنامه دیشب نشان نداده‌اند. سکوتی که بعید است تا پایان امشب نشکند!