یحیی توره، ستاره سابق بارسلونا و منچسترسیتی، می‌گوید با وجود شایعات ضد و نقیض درباره آینده لیونل مسی اطمینان دارد که او در نهایت با پیراهن بارسا با فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

یحیی توره: مسی در بارسا با فوتبال خداحافظی می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در تابستان پیش رو به پایان می‌رسد و ستاره آرژانتینی تا این لحظه قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده است. همین باعث شده که آینده او سوژه موج بزرگی از شایعات و گمانه‌زنی‌ها باشد و هر لحظه ادعایی جدید درباره آینده فوتبالی او مطرح بشود.

با اینکه باشگاه عربستانی الهلال قراردادی نجومی به مسی ارائه کرده ولی اکثر منابع خبری نزدیک به ستاره آرژانتینی مدعی‌اند او شخصا تمایل دارد به باشگاه سابقش بارسلونا برگردد. بلوگرانا هم به صورت علنی از قصد خود برای بازگرداندن مسی صحبت کرده است. اما مشکلات مالی بارسا باعث شده ابهام‌هایی درباره بازگشت ابرستاره آرژانتینی مطرح باشد.

یحیی توره، هم‌تیمی سابق مسی در بارسلونا، در مصاحبه خود با مارکا گفت با وجود همه این شایعات ضد و نقیض مطمئن است لئو در نهایت برای پایان فوتبالش به نوکمپ برگشته و با پیراهن بارسا خداحافظی خواهد کرد. توره گفت:" ببینیم چه می‌شود، ولی بازگشت لئو خیلی به نفع بارسا خواهد بود. من با وجود همه این حرف‌ها مطمئنم که مسی فوتبالش را در بارسا تمام خواهد کرد. من البته نمی‌توانم پیش‌بینی کنم چون لئو هنوز با باشگاهش قرارداد دارد. باید صبر کنیم و ببینیم فصل آینده چه می‌شود".

مسی تا پایان فصل جاری زمان دارد که درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد. گفته می‌شود مسی مایل است دست‌کم تا رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای 2014 در اروپا فوتبال بازی کند، ولی تا این لحظه او تنها یک پیشنهاد رسمی روی میز دارد که پیشنهاد تمدید پی‌اس‌جی است. این در حالی است که او در هفته‌های اخیر توسط هواداران پاری سن ژرمن هو شده است.