آینده لیونل مسی یکی از مهم‌ترین بحث های حال حاضر فوتبال اروپاست.

دو راهی عاشقانه مسی: بارسا یک رقیب عجیب پیدا کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن مقابل لیون شکست خورد و لیونل مسی بعد از بازی توسط بخشی از هواداران این تیم هو‌ شد. فوق ستاره آرژانتینی حالا بدترین روزهای خود را در پی اس جی سپری می کند.

این وضعیت باعث شده که اکثر اخبار حکایت از آن داشته باشد که لیونل مسی آخرین فصل حضور خود در پاری سن ژرمن را سپری می کند. البته همیشه ممکن است که در نهایت یک درب باز شود و احتمالا در مورد پاریس و مسی این موضوع حول محور دو چیز مهم می ‌چرخد.

نکته اول این که پاری سن ژرمن باید با افزایش قابل توجه دستمزد حقوق مسی را افزایش دهد و در عین حال مراقب باشد که قوانین فیرپلی مالی را هم در نظر بگیرد. نکته دوم هم این که باشگاه باید تضمین ورزشی مناسبی به مسی بدهد تا شاید او راضی به ماندن شود.

در بیرون باشگاه فرانسوی اعتقاد بر این است که مسی باید در پایان فصل پارک دو پرنس را ترک کند. مثلاً هم‌تیمی سابق او در بارسلونا، تیری آنری گفت: "گوش دادن به سوت‌های پارک دو پرنس شرم آور است. شما نمی توانید علیه یکی از بهترین بازیکنان تیم با 13 گل و 13 پاس گل سوت بزنید. مسی باید به خاطر عشق به فوتبال و این که به شکل مناسبی بارسلونا را ترک نکرد به این تیم برگردد.  اشک های هنگام خداحافظی او این را به من نشان می‌دهد."

از طرف دیگر اکیپ گزارش داده که اگر اتفاق خارق‌العاده‌ای رخ ندهد لیونل مسی در تابستان و بعد از اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن این تیم را ترک خواهد کرد. اما سناریو های متفاوتی در مورد آینده لیونل مسی مطرح است.

اولین گزینه بازگشت هیجان انگیز به بارسلونا خواهد بود.  در روزهای اخیر، باشگاه کاتالانی برای بازگشت مسی چراغ سبز نشان داده است. گزینه دوم، به همان اندازه هیجان انگیز و عاشقانه است و با بازگشت او به نیوولز اولد بویز مرتبط است. رئیس باشگاه آرژانتینی پابلو آلگری در مورد این بازیکن آرژانتینی صحبت کرده بود، اما او بیشتر از یک رویا صحبت کرده بود تا یک فرصت واقعی.

در نهایت گزینه تمدید قرارداد با پی اس جی مطرح است که اگر چه دشوار اما غیر ممکن نیست. ناصر الخلیفی، رییس پاری سن ژرمن نمی خواهد بازیکنی مانند مسی را در یک انتقال آزاد از دست بدهد. در روزهای اخیر صحبت‌هایی درباره پیشنهاد احتمالی از سوی باشگاه فرانسوی مطرح شده اما آن ها خیلی کار دشواری پیش رو دارند. در نهایت بازار نقل و انتقالات مثل یک جاده بی پایان است که تا مشخص شدن وضعیت مسی، قطعا اخبار زیادی در مورد او خواهیم شنید.