شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده که مدیران این باشگاه چاره جز فروش ستاره‌ها نداشته باشند.

بحران در نوکمپ: این سه ستاره به فروش می‌رسند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در چند فصل اخیر همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است و تابستان گذشته برای تامین منابع مالی مورد نیاز خرید بازیکنان جدید و تقویت این تیم از اهرم‌های مالی متعدد استفاده کرد. 

با این حال شرایط این باشگاه بهبود چشمگیری پیدا نکرده و با توجه به هشدار لالیگا به آنها مبنی بر عدم استفاده مجدد از اهرم‌های مالی، مدیران بارسا باید راهکار دیگری برای رعایت فرپلی مالی تعیین شده از سوی لالیگا در نظر بگیرند. 

بحث بازگشت لیونل مسی به نوکمپ هم باعث شده که آنها بیش از پیش نیاز به بهبود وضعیت مالی داشته باشند و به همین دلیل چاره‌ای جز فروش چند بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو نخواهند داشت. 

روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسا نزدیک است دقایقی قبل خبر داد که آنها آماده هستند تا پیشنهادات ارائه شده برای خرید آنسو فاتی، فران تورس و رافینیا را دریافت و بررسی کنند. 

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که مدیران این باشگاه از فاتی به عنوان جانشین مسی یاد می‌کردند اما نمایش ضعیف او و مصدومیت‌های متعددش باعث شد که شرایط به شکل دیگری پیش برود. گفته می‌شود منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد. 

رافینیا هم که تابستان قبل با تلاش بسیار از لیدز به بارسا ملحق شد، نتوانست درخششی که در لیگ برتر داشت را در این تیم تکرار کند و انتقادهای زیادی از او مطرح شده است. 

حالا باید دید که شرایط به چه شکلی برای این سه ستاره پیش خواهد رفت و آیا آنها فصل آینده در باشگاهی جز بارسا توپ خواهند زد یا خیر.