مدیران بارسلونا اولین پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی، را رد کردند.

پاسخ منفی بارسا به پیشنهاد جذاب یونایتد برای  دی یونگ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از منابع اسپانیایی و انگلیسی در روزهای اخیر از جدایی احتمالی دی یونگ از بارسلونا و حضور این بازیکن در لیگ برتر خبر داده‌اند.

ژاوی هرناندز علاقه‌ای به ادامه همکاری با او ندارد وضع مالی بد بارسا نیز باعث شده که این باشگاه آماده بررسی پیشنهادهای دریافتی برای بازیکنانی مانند این هافبک هلندی باشد و از فروش او استقبال کند. 

دی‌یونگ در روزهای اخیر بارها مدعی شده که تصمیمی برای جدایی از بارسا ندارد و ترجیح می‌دهد که فصل آینده نیز در ترکیب این تیم به میدان برود اما به نظر می‌‎رسد که احتمال جدایی او از بارسا بسیار زیاد است. 

پیش از این روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده بود که مدیران یونایتد پیشنهادی 60 میلیون یورویی برای جذب این بازیکن به بارسا ارائه کرده و در انتظار دریافت پاسخ است. 

حالا روزنامه انگلیسی میرر مدعی شده که مدیران بارسا اولین پیشنهاد یونایتد برای جذب این بازیکن را رد کرده و حاضر به فروش دی‌یونگ با مبلغ 60 میلیون یورو نشده‌اند. 

آنها پیش از این 75 میلیون یورو برای خرید این بازیکن هزینه کرده بودند و به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط مالی فعلی این تیم، حاضر به فروش این هافبک هلندی با مبلغی کمتر از 70 میلیون یورو نیستند. 

دی‌یونگ از تصمیم بارسا برای فروش او به خوبی باخبر است و تجربه همکاری دوباره با اریک تن‌هاخ می‌تواند برای او جذاب باشد اما باید دید که آیا مدیران این دو باشگاه می‌توانند روی مبلغ انتقال این بازیکن به توافق برسند یا یونایتد حاضر به افزایش قابل توجه پیشنهاد اولیه‌اش نخواهد بود.